Gå til innhold

nintendo ds spill


pekkaline

Anbefalte innlegg

Jeg vet det har vært snakk om spill her, men finner det ikke igjen....

Min datter på ti år har catz, dogz og hamster spillene. Jeg tenkte hun skulle få et nytt spill til jul. Hvilket ville du valgt til en tiåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er voksen, men allikevel synes jeg Mariospillene er best, de er fra 3+. Marioparty er helt nytt. Kanskje New Super Mario Bros? Det er verdens største spillsuksess! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Sønnen min fikk nintendo ds lite i bursdagsgave i helga, da fikk han super mario bros spillet. Det var gøy for både voksne og barn. Det er vel eneste erfaring jeg har disse spillene foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197275045' post='3745415]

Jeg er voksen, men allikevel synes jeg Mariospillene er best, de er fra 3+. Marioparty er helt nytt. Kanskje New Super Mario Bros? Det er verdens største spillsuksess! :)

Takk for svar! Ser dere er to stk som anbefaler super mario så da går jeg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min fikk nintendo ds lite i bursdagsgave i helga, da fikk han super mario bros spillet. Det var gøy for både voksne og barn. Det er vel eneste erfaring jeg har disse spillene foreløpig.

Takk for hjelp! Da blir det super mario :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Takk for hjelp! Da blir det super mario :)

Jeg kan også anbefale New Super Mario Bros på det sterkeste :o) (passer både for små og store, les: mammaen ;o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197288686' post='3745601]

Jeg kan også anbefale New Super Mario Bros på det sterkeste :o) (passer både for små og store, les: mammaen ;o) )

Takk :) Så det ligger en viss fare for at jeg kan bli hektet av spillet forstår jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet et spill som heter Hanna Montana. Her i huset er det en populær TV-serie, og spillet fikk relativt god omtale, så jeg. Men minuset var at barnet må forstå engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ser dere er to stk som anbefaler super mario så da går jeg for det :)

*henger meg bare på* New super Mario er absolutt å anbefale. Det nye Zelda-spillet for DS skal også være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet et spill som heter Hanna Montana. Her i huset er det en populær TV-serie, og spillet fikk relativt god omtale, så jeg. Men minuset var at barnet må forstå engelsk.

Hun ser gjerne på hanna montana på tv,så dumt med engelsken! Hun er ikke så ekspert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*henger meg bare på* New super Mario er absolutt å anbefale. Det nye Zelda-spillet for DS skal også være bra.

Koselig at du "henger deg på" :) Zelda altså, ok jeg skal se litt på det også, men det heller mot supermario etter flere tips her nå :)

(pst...får vi en liten rapport? Om du orker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser gjerne på hanna montana på tv,så dumt med engelsken! Hun er ikke så ekspert enda.

''Hun er ikke så ekspert enda''

Men da kan hun jo bli det! :-) Min pode har blitt utrolig mye flinkere i engelsk nettopp pga spill med engelsk språk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ser dere er to stk som anbefaler super mario så da går jeg for det :)

Jeg henger meg også på og anbefaler Super Mario. Det kom et spill nå nylig som fikk terningkast 6 i Aftenposten.

Og også Zelda-spillene er kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hun er ikke så ekspert enda''

Men da kan hun jo bli det! :-) Min pode har blitt utrolig mye flinkere i engelsk nettopp pga spill med engelsk språk:-)

Sant det. Hm.. det hadde sikkert været gøy med det spillet. Får ha det i bakhodet litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres topp ut. Men hva er wii? Må hun ha det også da?

wii er en annen plattform. Men du får Supermario-spill for DS også, se / spør i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-slett ikke svar på det du spør om, men: er Catz bra? Vurderer det til 5-åringen vår.

-8-åringen vår liker best Super Mario-spill forresten. + Yoshi's Island (med Mario-babyer) og nevnte 5-åring liker Princess Peach (som jo også er et Mario-spill egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...