Gjest oppvaskmaskin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hei. jeg hadde bursdag i går, og da fikk jeg noe fra serien Grand Cue? fra Rosendahl... Noen som vet om dette tåler oppvaskmaskin?? det stod ikke noe på det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jada, ikke noe problem! Har både glass, boller og flasker derfra - alt går i maskinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enina Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har både middagstallerker, vannglass, glassboller og karaffel i denne serien og bruker det alltid i oppvaskmaskinen. Det er like fint etter utallige vask! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer med dagen som var! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jepp, alt går i maskinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.