Gå til innhold

Hvor kjøpe pen julestrømpe (til godteri, etc)?


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Europris og Jysk har i allefall, men hvor pene de er får du vurdere :o)

Jepp, akkurat _det_ er et vurderingsspørsmål, med tanke på 99% av de andre labre produktene i salg der ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197741711' post='3751665]

Jepp, akkurat _det_ er et vurderingsspørsmål, med tanke på 99% av de andre labre produktene i salg der ;o)

Vi har 3 hjemmelagde strømper vi. :o) Ungene har hver sin som den ene søstra mi har strikket til dem og så har kjæresten og jeg en på deling og den har jeg sydd selv. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nissekjerringa

Julesokken her i huset ble strikket for to år siden, strikket den i rødt fritidsgarn og tovet den. Broderte inn navnet til barna på den etterpå med hvitt garn.

Vel ble de litt store .... men men :), får stappet oppi endel godterier, et blad og en liten pakke, da er det fortsatt god plass i den :).

Det går fort å strikke de .... kommer jo an på hvor mange barn du har da, hvor mange sokker du evt. må strikke. Kanskje en tanke til neste år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julesokken her i huset ble strikket for to år siden, strikket den i rødt fritidsgarn og tovet den. Broderte inn navnet til barna på den etterpå med hvitt garn.

Vel ble de litt store .... men men :), får stappet oppi endel godterier, et blad og en liten pakke, da er det fortsatt god plass i den :).

Det går fort å strikke de .... kommer jo an på hvor mange barn du har da, hvor mange sokker du evt. må strikke. Kanskje en tanke til neste år ?

Jeg har en flokk med unger, 3 stk. Rekker ikke å strikke sååå fort nei - må finne en annen løsning.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197741788' post='3751667]

Det er sjekket, og de var ikke høyest på ønskelista mi ;p

OK, jeg bare så i det fjerne at de hadde strømper der da jeg var så vidt innom Kid i dag, men sjekket ikke nærme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197741711' post='3751665]

Jepp, akkurat _det_ er et vurderingsspørsmål, med tanke på 99% av de andre labre produktene i salg der ;o)

I nøden spiser fanden fluer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I nøden spiser fanden fluer ;)

Ikke sant? Kan satse på en billig en nå, og så starte egenproduksjon av pene strømper som er klare til _neste_ jul!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke den enklere versjonen ett år til?

Jo, egentlig, men har lyst på fiiiine nyyyyyye! ;o)

Kan ikke du lage 3 stk til meg? aner meg at du er kunstnerisk anlagt og har goood tid i disse dager. Regner med at du til og med skal i min retning..?! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...