Gå til innhold

Gledelig jul!


jubalong70

Anbefalte innlegg

Da benytter jeg sjansen til å være førstemann til å ønske alle kjente og ukjente DOL'ere en riktig gledelig jul.

Her ble juleaften feiret i rolige formen med bare oss 5. Alle fikk ting de ønsket seg (jeg fikk min etterlengtede laptop :D)

Nå er de to minste oppe og spiser godter fra julestrømpa, for i jula er det faktisk lov å spise godteri før frokost hos oss :)

Eldste har ikke stått opp enda. Kanskje ikke så rart siden jeg var nede hos henne kl. 00.30 i natt, og da satt hun i senga og spilte det nye High School Musical-spillet til Nintendoen ;)

Snart drar vi til svigers for julebrunsj. Det blir koselig og ikke minst godt :)

Håper dere alle har hatt en flott julekveld, og at resten av jula vil bli fredelig og sykdomsfri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julaften gikk som vanlig veldig fint. Koste oss "gluggihjel" alle sammen. Vi var ti stk. I dag har vi en hjemmedag. Steika står i ovnen og ungene styrer med gaver fra i går. Bare velstand! Ha en riktig koselig jul videre du også takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...