Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gutten min har knekt lesekoden i høst, men har et stykke igjen til å lese vanlige bøker ennå. Han leser dessuten helst store bokstaver, foreløpig. Synes det er litt vanskelig å finne bøker med store bokstaver som er passe vanskelige. Dvs. litt vanskeligere enn lesearkene de får på skolen (med ELSE LESER og sånt), men likevel uten for mye skrift på hver side. Vi har dusinvis med bøker, men enten er de rene ABC-/pekebøker eller de er for vanskelige. Noen tips!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det finnes en serie som heter Leseløven. De har bøker med forskjellig vanskelighetsgrad. Noen er med lite skrift og store bokstaver. Ta en tur på biblioteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det finnes en serie som heter Leseløven. De har bøker med forskjellig vanskelighetsgrad. Noen er med lite skrift og store bokstaver. Ta en tur på biblioteket. Det stemmer, når du nevner det husker jeg at jeg har hørt om serien. Skal sjekke den ut - i bokhandel eller bibliotek.Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det stemmer, når du nevner det husker jeg at jeg har hørt om serien. Skal sjekke den ut - i bokhandel eller bibliotek.Takk! Prøv da "Min første leseløve" som har litt mindre tekst og bare store bokstaver. ) Det finnes serier som er enda enklere enn dem også, spør på biblioteket eller i bokhandelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Prøv da "Min første leseløve" som har litt mindre tekst og bare store bokstaver. ) Det finnes serier som er enda enklere enn dem også, spør på biblioteket eller i bokhandelen. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.