Gå til innhold

Klær på juletrefest


Hugmee

Anbefalte innlegg

Litt utenom tema, men jeg spør likevel:

Hele familien skal på juletrefest et meget fornemt sted (har ikke lyst til å si det mer konkret pga gjenkjennelse). Det er forventet at vi skal kle oss veldig pent/stivt.

Til guttene fikk jeg bekjed om at de måtte ha hvit skjort. De har noen pene rutete, men det var ikke stivt nok. Så de kommer til å gå med mørkeblå "dress-buksser", hvite skjorter - en med slips og en med vest og sløyfe. Mannen min er jo enkel å kle opp. Men må si jeg har tenkt mye på meg selv. Så det blir nok en sort kjole - det slår vel aldri feil.

Men hva er mest riktig av strømper når det skal være så stivt - sorte eller hudfargede?

Takknemlig for hjelp - utrolig så hjelpesløs en blir når det er snakk om så stivpyntet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det blir litt "hardt" med helsort, så lyse strømper kan nok være vel så pent... I alle fall hvis du skal ha sorte sko til... Skal du ha en annen farge på feks sko og veske, så må du ha sorte strømper også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir litt "hardt" med helsort, så lyse strømper kan nok være vel så pent... I alle fall hvis du skal ha sorte sko til... Skal du ha en annen farge på feks sko og veske, så må du ha sorte strømper også... :)

Personlig synes jeg at hvis en skal ha for eksempel røde sko og veske til, at sorte strømper da blir enda mer feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir litt "hardt" med helsort, så lyse strømper kan nok være vel så pent... I alle fall hvis du skal ha sorte sko til... Skal du ha en annen farge på feks sko og veske, så må du ha sorte strømper også... :)

Sorte sko, så da blir det lyse strømper - tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Mange bruker sorte, men jeg synes det er penest med lyse til fest, særlig om det er en kjole som viser litt hud.

Men begge deler er "lov".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler er "lov". Ofte er det penest med hudfargede til sort kjole, men det kommer litt an på kjolen, skoene og den som bærer dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...