Gå til innhold

epilepsi


Gjest children

Anbefalte innlegg

Gjest children

Hei. Jenten min på 3 år har epilepsi. Hun står på venteliste på statenssenter for epilepsi. Som du sikker vet kan det være opp til 6 mnd. venting. Jeg prøver å finne ut om det finnes andre steder, privat klinikker eller private sykehus, som behandler epilepsi for barn i Norge eller i utlandet? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per H Finne, Professor i barnesykdommer

Slik jeg forstår deg har barnet fått diagnosisert epilepsi og må på den bakgrunn ha vært i kontakt med en barneklikk i Norge som har stillet diagnosen og vel startet behandling.

Epilepsi diagnostiseres ved alle barneavdlelinger i landet og behandles av alle, men det kan være spesielle problemer hos noen barn som krever spesiell utredning og vurdering for behandling, og dette gjøres ved speialinsitusjoener, bl. a. ved Statens Senter for epilepsi.

Jeg tror ikke det finnes private kliniker / sykehus i Norge som yter samme service som Statens Senter for epilepsi.

I utlandet finnes det sikkert tilvarende, men jeg har ikke navn eller adresse til disse.

Du vil imilertid kunne få informasjon om slike klinikker ved Norsk epilepsiforbund.

Storgaten 39, 0182 Oslo, Tlf 23 35 31 00

Statens Senter for epilepsi vil også kunne gi deg opplysnigner om tilsvarende klinikker i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...