Gå til innhold

Øresus/Ørebetennelse


Gjest Plaget mann

Anbefalte innlegg

Gjest Plaget mann

Hei! Jeg fikk i juli 2005 øresus på det venstre øret, sannsynligvis pga. betent øre. Har vært plaget med ørevoks i mange år. Antibiotika har jeg tatt med vekslende resultat, flere ganger. Desember 2006 fikk jeg også øresus på mitt høyre øre, men ikke i like stor grad som på det venstre. Året 2007 har jeg vært plaget med mye ørebetennelser med svingninger i øresus.Har prøvd mye forskjellig, men det jeg sliter med at jeg aldri blir kvitt betennelsen.Hørselsentral har jeg vært to ganger med div undersøkelser av lege. Betennelsen kommer og går, fastlegen har gitt meg dråper(Terra Cortril) og penicilin uten noen stor virkning(7-10 dg. kur).Begynner snart å miste motet, da dette sliter noe enormt på meg. Vet du om noe hva jeg kan gjøre? Hos fastlegen min får jeg ikke noe hjelp føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

Hei, Beklager, men dette spørsmålet må du stille til vår allmennlege Nina Lindstad og ikke til en barnelege. Denne transaksjonen er nå annulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...