Gjest klarte ikke la være Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Starter ikked enne tråden for å få en diskusjon om hvor vidt jeg bør ta abort eller ikke, for det er diskutert nok i forrige tråd jeg startet. Det er bestemt, av helsemessige årsaker. Jeg har fått time til undersøkelse i morgen. Da vil jeg være 5+3 uker. Hun sa at jeg kunne ta abortpillen hjemme hvis det var før uke 7. Men jeg tåler ikke p-piller pga. fare for blodpropp, kan jeg da ta denne pillen? Er det østrogen i den? Jeg håper jeg får den, så jeg får gjort det så fort som mulig siden dette ikke er en enkel sak for meg. Er det veldig smertefullt? Hvor lenge bør jeg være hjemme fra jobb? Hvor ofte skjer det at ikke alt kommer ut, og man må til utskrapning allikevel? Gruer meg noe jævlig : ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ingen svar på noe av det du skriver, men jeg ville bare si til deg at du bør skrive ned alle spørsmålene dine på en lapp og ta med deg til undersøkelsen! Det er så fort gjort å glemme når man er der, og så dumt å komme hjem etterpå og sitte igjen med masse man lurer på.... Masse lykke til, håper det ordner seg for deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enig med Cizz, spør legen! Hvis du har høy risiko for blodpropp, kan du jo spørre om du kan ta blodfortynnende medisin (Albyl E f.eks.) i de dagene som pillen evt. gir risiko for dette. P-piller blir litt annerledes, det tar man jo 365 dager i året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sallyann Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da jeg tok abortpillen, fikk jeg veldig intense smerter. Det er det verste jeg har opplevd. Det kan godt være jeg reagerte mer enn normalt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.