Gå til innhold

En skikkelig "høydare" i kveld

puttelulle

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hjemme/inne med minsten i 2 dager nå, han har spydd og spydd, stakkars. Jeg begynte å føle meg rimelig råtten, så nå i 18-tida tok jeg med meg de 2 eldste og reiste til lysløypa...

8,5-åringen visste jeg var god på ski, han har vært på skitreninger ukentlig i 3 år allerede, og går masse på ski med bestefaren. (De gikk 1 mil på søndag!)

- men at lille trultemor på snart 6 skullle være så god, _det_ hadde jeg ikke trodd! Vi gikk den korteste løypa på 1,5 km, 3 ganger!!! Det er en lang oppoverbakke der, og ho kosta forbi meg, både med fiskebein og diagonal-gang.. Skal si deg hun hadde kommet seg på et år!

Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-)

Vi var alle tre enige om at dette skal vi prøve å få gjort hver tirsdagskveld!:-) Herlig herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

''Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-)''

Så dere alt dette? *Misunnelig* Her jeg bor er det ikke snø, så slike turer kan jeg bare drømme om. Jeg har aldri sett hare og rev her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-)''

Så dere alt dette? *Misunnelig* Her jeg bor er det ikke snø, så slike turer kan jeg bare drømme om. Jeg har aldri sett hare og rev her heller.

*hehe* Løypa går midt i hjortetrakket, så vi så/hørte faktisk hjorten brøle, ja...:-)

Og harespor var det overalt! Lille trulte påstod at ho så en hare springe over løypa (hor for jo langt framfor meg), og iom. at det var så mange ferske spor der (nysnø ellers) er ikke det umulig.

Reven så vi da vi svingte inn på parkeringsplassen, så den er det ingen tvil om!

Når det gjelder snø, så kan dere egentlig få mye av den vi har... Vi snør snart ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink jenta di er da. Å løpe mange km på ski for en seksåring er jammen ikke verst.

Kanskje ho har litt skientusiasme å dele med vår seksåring? Han prøvde litt vinteren da han var 2,5 år og han syntes det var morsomt da. Etter det har det vært stopp. Men nå har lillebror fylt tre og forlangt ski han også og da tenker jeg storebror kommer på banen. Det er ikke så morsomt å bli forbigått av minsten liksom..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...