puttelulle Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har vært hjemme/inne med minsten i 2 dager nå, han har spydd og spydd, stakkars. Jeg begynte å føle meg rimelig råtten, så nå i 18-tida tok jeg med meg de 2 eldste og reiste til lysløypa... 8,5-åringen visste jeg var god på ski, han har vært på skitreninger ukentlig i 3 år allerede, og går masse på ski med bestefaren. (De gikk 1 mil på søndag!) - men at lille trultemor på snart 6 skullle være så god, _det_ hadde jeg ikke trodd! Vi gikk den korteste løypa på 1,5 km, 3 ganger!!! Det er en lang oppoverbakke der, og ho kosta forbi meg, både med fiskebein og diagonal-gang.. Skal si deg hun hadde kommet seg på et år! Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-) Vi var alle tre enige om at dette skal vi prøve å få gjort hver tirsdagskveld!:-) Herlig herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og jeg har kjøpt nye skistøvler, men det er ikke antydning til snø på disse kanter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det høres helt fantastisk ut!! Skulle ønske vi hadde snø her, sukk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ''Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-)'' Så dere alt dette? *Misunnelig* Her jeg bor er det ikke snø, så slike turer kan jeg bare drømme om. Jeg har aldri sett hare og rev her heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 ''Og i skogen var det både hjort, hare og rev! :-)'' Så dere alt dette? *Misunnelig* Her jeg bor er det ikke snø, så slike turer kan jeg bare drømme om. Jeg har aldri sett hare og rev her heller. *hehe* Løypa går midt i hjortetrakket, så vi så/hørte faktisk hjorten brøle, ja...:-) Og harespor var det overalt! Lille trulte påstod at ho så en hare springe over løypa (hor for jo langt framfor meg), og iom. at det var så mange ferske spor der (nysnø ellers) er ikke det umulig. Reven så vi da vi svingte inn på parkeringsplassen, så den er det ingen tvil om! Når det gjelder snø, så kan dere egentlig få mye av den vi har... Vi snør snart ned! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så flink jenta di er da. Å løpe mange km på ski for en seksåring er jammen ikke verst. Kanskje ho har litt skientusiasme å dele med vår seksåring? Han prøvde litt vinteren da han var 2,5 år og han syntes det var morsomt da. Etter det har det vært stopp. Men nå har lillebror fylt tre og forlangt ski han også og da tenker jeg storebror kommer på banen. Det er ikke så morsomt å bli forbigått av minsten liksom..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.