Gå til innhold

Ønsker å bli gravid


Gjest ønsker et svar

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker et svar

Hei. Har ved flere anledninger skrevet til dere om spørsmål om hvorfor jeg og mannen min alltid mister når jeg blir gravid. Vi har prøvd i over et år nå, og mistet 3 ganger. Hva kan være årsaken til dette? Det tar på ganske mye psykisk å miste en gang, og vi har da mistet tre ganger. Hvorfor svarer dere ikke på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøv dette

Hei,

hvis du ønsker svar fra lege / fagperson, må du betale med kredittkort.

Barnemedisin er ikke riktig forum for ufrivillig barnløshet.

"Vi ønsker barn"-forum er stedet hvis du ønsker å diskutere med noen som har samme problemene. Du kan også legge inn spørsmål (da må du betale) til gynekologen på gynekologiforum.

Hvis du har prøvd såpass lenge og i tillegg abortert flere ganger, burde vel fastlegen din ha startet utreding av dere og henvist dere videre for lenge siden? Hvis du ikke føler fastlegen følger opp godt nok, kan du be om en henvisning direkte til en gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykke til videre

Jeg er en bruker av dol forumet og altså ingen lege. Jeg synes at du skal få snakket med legen din. Det kan være mange grunner til at det skjer. Kanskje fosteret rett og slett ikke er levedyktig uten at det er noen av dere sin skyld. Dersom du har en jobb så kan det være en mulighet å være sykemeldt i den "verste" fasen av svangerskapet, men dette må dere ta opp med legen din. Du kan også prøve om fotsoneterapi kan være til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også en mamma

Kanskje fordi de ikke kan svare? Det er jo ikke noen fasit på dette.

Veldig ofte får kvinner som har spontanabortert mer enn 3 ganger tilbud om ekstra oppfølging i neste svangerskap, og blir det spontanabort igjen får de ofte utredet hva som er årsaken. Det kan være så mange ting. Så du / dere bør absolutt kontakte fastlegen og be om hjelp der, og eventuelt videre henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...