Gå til innhold

T.E.Staff, og hans uttalelser i media

Gjest efoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg vært forelder til et av barna og møtt Staff på gata så garanterer jeg slett ikke for hva jeg hadde kommet til å gjøre. At han er 74 år er ingen formildende omstendighet.

Kan ingen få tvangspensjonert den ekle gubben forresten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staff virker fullstendig uten empati. Bare fordi ungene ikke er skadet fysisk betyr jo ikke det at ingenting alvorlig har skjedd.

Det er utrolig at de går an å bagatellisere overgrep som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usmakelig mann !

Hørte på radioen istad at uttalelsene til Staff blir det tatt tak i. Fy faen for en mann !!!!!!!! Skikkelig usmakelig uttalelser !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Dette kan da ikke få stå uimotsagt?''

Nei, men det gjør det vel ikke. Det var en masse reaksjoner på dette i går,- på kveldsnytt, eller var det 21-nyhetene på tv2..

Han må jo være både gal og senil,- og det innser vel flere og flere...

En ting er at han tenker dette, og bruker det i retten, en annen ting er å gå ut med det på den måten,- han må jo vite at folk flest mener han er gal. Unntatt hans sympatisører, da. Overgripere og forbrytere av den ekleste sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det gir Staff en orgasmisk opplevelse/nytelse og provosere slik han gjør. Tror han ser frem til hver overgrepssak han blir forsvarer i, for da greier han å oppnå denne følelsen som han aldri oppnår ellers. Kanskje henger dette sammen med at han selv ble utsatt for overgrep da han var ung? Tror han har tatt mer skade av dette enn han vil ta innover seg, så derfor må han formelig snu alt på hodet med denne glorifiseringa av overgrep. Hans manglende empati er et kapittel for seg.

Han må få lov til å si hva han vil, men denne debatten bør han holde utenom en slik alvorlig sak.

Jeg personlig hadde helst sett at det ble stilt for alltid fra den mannen. Smakløs tulling! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uimotsagt står det jo ikke - det har vært massiv pressedekning av folk som kritiserer Staff for hans uttalelser.

Det heter seg at advokater har krav på ikke å bli identifisert med de standpunkter han forfekter for sin klient og de interesser klienten har, men akkurat i Staffs tilfelle er det svært vanskelig synes jeg!

Han er en utrolig tåpelig, gammel mann, og forresten var han tåpelig som langt yngre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg husker har han vært utsatt for overgrep selv, og påstod at han likte det (!) Dette har nok påvirka han er klar over og er fortsatt hjernevaska av overgriperen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Staff i at det er foreldrene som skaper angst hos barna i denne saken.

Men hva med barn som er så små at de umulig kan ha noen tillærte "holdninger"?

Tror virkelig at Staff blander frivillighet og tvang her. Overgrep er når en voksen bruker og tvinger/lokker barn pga sitt (unaturlige) seksuelle behov.

Ettervirkningene kommer da ikke av hva barnet "har lært" men hva det faktisk opplever og føler! Sjokk, frykt, vantro og også skam og skyld.

Frivillig utforsking er en HELT annen ting!!

Og hva med signalene Staff sender ut? Mener du at det er helt greit at voksne gjør slike ting med helt tilfeldige uskyldige barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttalelsene er et nytt overgrep mot barna som har vært utsatt for Lommemannen.

Fabian Stang overrasker positivt her da - han vil anmelde Staff om han ikke trekker sine uttalelser tilbake. Bra gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabian Stang overrasker positivt her da - han vil anmelde Staff om han ikke trekker sine uttalelser tilbake. Bra gjort!

Jeg synes Fabian Stang, som vanlig, er ute etter å skaffe seg selv medieomtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Enig, det var bra. Likevel har også hatt litt inntrykk av at han vil slå politisk mynt på saken ved sine uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det var bra. Likevel har også hatt litt inntrykk av at han vil slå politisk mynt på saken ved sine uttalelser.

Joda, det vil han nok, men akkurat denne gangen tror jeg at jeg glatt ser gjennom fingrene med det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Likevel har også JEG... skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...