Gå til innhold

Forsovet seg


lissi1365380351

Anbefalte innlegg

lissi1365380351

Er ganske så rasende idag,gubben i heimen forsov seg og vår sønn måtte bli hjemme fra skolen,er selv på jobb(dro tidlig) mens de lå og sov,de skulle vært oppe tidlig men hadde altså forsovet seg,de lå og sov til langt på dag og ringte meg på jobb og fortalte det,bussen gikk først 11.30 til skolen,og far fant ut at det var ingen vits i å dra på skolen da og det er jeg forsåvidt enig i,ganske så flaut.

Men nå blir det noe usammenhengende poenget er at jeg er både sint og lei meg,rasende rett og slett at det går an....

Begynner å lure på meg selv,overreagerer jeg?

Synes bare det er så slapt og lite ansvarsfullt.

Han jobber skift med to uker på og tre hjemme,og jeg synes han bør klare dette uten at jeg må passe på hele tiden.

ARGH,så sur jeg er,hvordan hadde dere reagert?

Er det bare meg som er ett troll,han kan grue seg til jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt hender vel de fleste, en _sjelden_ gang. Såpass sjelden at man husker akkurat den gangen lenge, hvis du forstår hva jeg mener. Det finnes vel verre ting i så fall.

Men hender det ofte, eller atskillig oftere når ansvaret er hans enn når det er ditt, blir det noe annet. Da kan jeg være enig i at det er litt slapt. Uten at jeg vet nøyaktig hva du kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan forsove seg en gang eller to uten at det er noen big deal, synes jeg. Dersom dette var noe som skjedde gjentatte ganger, ville jeg nok blitt relativt sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre i at det kommer an på hvor vanlig dette er. En sjelden gang kan man bli litt småsur over der og da, men forøvrig se gjennom fingrene med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dette er et gjentagende problem, synes jeg nok du overreagerer, ja. Klart det kan skje at man forsover seg, og når neste buss ikke går før langt utpå dagen, skjønner jeg også at far holdt gutten hjemme.

Sørg for at han gjør leksene sine og legger seg i skapelig tid (gutten altså, ikke far, hehe), så er ikke dette noen big deal.

Senk skuldrene og slipp kontrollen bittelitt, da blir hverdagen din mye bedre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har et svært bekymringsløst liv om det der er alt som skal til før du tilter.

Det er helt normalt, og sikkert sundt også å få sove ut en gang innimellom.

Om du kjefter og smeller når du kommer hjem så medfører ikkje det noe anna en uhygge i heimen, du kan ikkje endre det faktum at far og sønn har forsovet seg så slå deg til ro med det.

Kos dere heller i lag med et glass vin eller to i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han jobber skift med to uker på og tre hjemme,og jeg synes han bør klare dette uten at jeg må passe på hele tiden.''

enig der..

men ikke bli for sint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også blitt rimelig pissed, og sagt i klartekst at det der definitivt skulle være et engangstilfelle.

Så må man bare la det gå. Han gjorde det nok ikke med vilje, og forhåpentligvis er han lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt sur jeg også sånn med en gang, men hvis det er et engangstilfelle, er det rett og slett sånt som kan skje. Var jo neppe med vilje og begge trengte tydeligvis å sove ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...