Gå til innhold

noen råd?


Gjest En med dårlig selvtillit:(

Anbefalte innlegg

Gjest En med dårlig selvtillit:(

Skal på fest til helgen og har jo selvsagt litt mage til overs :( Noen som har noen råd til hvordan jeg kan se tynnest mulig ut? (Ja har elendig selvtillit for tiden!)

Jeg tenkte kanskje å kjøpe strømbebukse og klippe av ved lårene slik at jeg beholder toppen til å holde inne magen. tenkte å gå med tigts og tuniga.. med bukse buler jo magen ut, og når man sitter lenge og drikker samtidig så ser dert ikke bra ut, synes jeg (på meg selv altså. Bryr meg ikke om andre...)

Bakdelen med dette er at jeg ofte får luft i magen når jeg går med noe som strammer på magen:( men men, den prisen må jeg vel betale...

Drømmen er å kunne gå med bukse uten at det henger å dingler sånn... Fikser ikke å trene, har prøvd mange ganger, men.......

Takker for alle svar!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma til jentene

Har samme problemet, og forsøker å kjøpe tunikaer med pynt som skjuler magen..litt vanskelig å forklare hvordan "pynt".

Men mest av alt forsøker jeg og si til meg selv at jeg er fin nok som jeg er, selv om jeg har for mange kiloer. At jeg har kvinnelige former, og at det er LOV! Gi blanke i BMI-tall, og forsøk å fokuser på alt som er positivt, eks, fine, snille øyne, fint smil, personlighet. Utseende er noe, men ikke alt! Tro meg!

Stå på! Varme tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett Luxusproblem.

Skaff deg en sånn stram tett ettersittende undertøyssak i undertøysavdelingen.Magen blir borte. Det er mye som kan skjules med det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom en skikkelig undertøyssjappe og kjøp skikkelig undertøy - det finnes både bodyer med sterk hold-inn effekt og "underskjorter" med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som er mest tiltrekkende? At man er fornøyd med seg selv som man er og har utstråling, uansett antall kg! ;) men skjønner at du ikke vil ha magen der, og plages med det.. er der selv, men ikke så ille at jeg orker å gå med ting som strammer og klemmer. Det er jo så vondt! : (

Kjøp deg heller en topp/tunika som er løs forann, med litt "pynt" som en anne her nevner. jeg pleier å bruke trang singlet under jeg.. den er ikke vond å gå med, men strammer allikevel litt opp.. føler ikke det flyter over i hvert fall. :)

Lykke til, og ikke tenk så mye p magen - det er det ingen andre som gjør, bare du! Kos deg heller, og vær fornøyd med deg selv, du blir sikkert kjempefin med hold in eller ei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke programmet på TV-Norge i går da? Det der "Hvordan se bra ut naken" eller noe sånt? Der bruker de jo alltid sånt utstygt digert hold-in undertøy! Du blir ikke noe smalere av det, men får en jevnere fasong! De går fra rett over kneet og opp under puppene omtrent!

Ville investert i en sånn hvis jeg hadde slike komplekser! Har det til vanlig jeg også, og har vurdert å kjøpe sånne seinere! Akkurat nå er jeg høygravid...

Ikke at jeg synes jenter skal gjemme kroppen sin altså! Synes stort sett litt frodige jenter er penere enn de radmagre, men det er jo noe annet med en selv da selvfølgelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold-in kan være litt ubehagelig, men verdt forsøket..?

Har et annet tips:

Vet det ikke frister, men: en liten tur hver dag frem til festen og du vil garantert føle deg bedre!

(Kjenner dørstokkmilen såå godt selv, men veldig stolt og glad etter tur hvert dag i 8 dager..)

Lykke til og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En med dårlig selvtillit... :(

Så du ikke programmet på TV-Norge i går da? Det der "Hvordan se bra ut naken" eller noe sånt? Der bruker de jo alltid sånt utstygt digert hold-in undertøy! Du blir ikke noe smalere av det, men får en jevnere fasong! De går fra rett over kneet og opp under puppene omtrent!

Ville investert i en sånn hvis jeg hadde slike komplekser! Har det til vanlig jeg også, og har vurdert å kjøpe sånne seinere! Akkurat nå er jeg høygravid...

Ikke at jeg synes jenter skal gjemme kroppen sin altså! Synes stort sett litt frodige jenter er penere enn de radmagre, men det er jo noe annet med en selv da selvfølgelig:-)

Var akkurat det programmet jeg så på, og ble drit missunnelig :(

Jeg vil også ha en slik moteproff til å hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat det programmet jeg så på, og ble drit missunnelig :(

Jeg vil også ha en slik moteproff til å hjelpe meg...

Ja hvem vil vel ikke ha en sånn fyr hengende på innsiden av skapdøra?! En som ikke bare veit instinktivt hva du ser best ut i, men som faktisk får deg til å synes du ser bra ut selv også! Både med og uten klær!

Blir litt inspirert kjenner jeg, og får lyst til å føle meg sånn jeg også! Bare litt vanskelig når man er 8 mnd på vei! Og seinere har jeg sikkert hundre andre unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kan se så bra ut som noen av de vanlige jentene i det programmet...

Tenk deg hvor bra vi kunne ha sett ut a, hvis vi hadde brukt all den energien vi nå bruker på å tenke på hvor ille vi ser ut, til å gå inn for å se best mulig ut i steden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...