Gå til innhold

Sprinkelseng-epoken er over *snufs*


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Det er litt rart. Nå har jeg kun "stor-unger". Sprinkelsenga har fått ny eier utenfor husets fire vegger. Lillesnuppa er 2½ år, og har fått sin egen seng i full skala, så den lille frøkena er stolt. :)

Hva skal jeg gjøre med alle dynene og dynetrekkene, og alle laken? Det er for ille å hive det på dynga - men det er vel ingen som vil overta sånne brukte ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest titten teill

Slike ting kan du nok bli kvitt på finn.no. Har brukt sengetøy og slikt jeg. Muttern kjøpte brukt sprinkelseng og fikk med en del sengetøy på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det bort på finn.no. :)

God ide! Jeg kom faktisk ikke på å spørre de som kjøpte senga, om de ville ha med sengetøy... Men de fikk sengehimmel + stativ med på kjøpet da :) (Godt å bli kvitt ting som ikke brukes lengre).

Hvordan går det med oppussinga? Har du våget deg hjem? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt da vi bar sprinkelsenga ut av huset og over på garasjeloftet. Den står der ennå - har ikke hatt hjerte til å bli kvitt den helt...

Jeg har foreløig spart på sengetøyet. Gir det vel til Romania eller Ukraina eller noe sånt, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200867765' post='3783697]

God ide! Jeg kom faktisk ikke på å spørre de som kjøpte senga, om de ville ha med sengetøy... Men de fikk sengehimmel + stativ med på kjøpet da :) (Godt å bli kvitt ting som ikke brukes lengre).

Hvordan går det med oppussinga? Har du våget deg hjem? ;o)

''Hvordan går det med oppussinga? Har du våget deg hjem? ;o)

''

Kom akkurat hjem, står i et salig kaos av støv! :( De måtte slipe masse på gilvene i 2. etg og i trappa, og hele huset forøvrig er dekket av et tykt lag fin-fint støv. Også jeg med min kaos-angst! Ungene kommer om et par timer, jeg har litt vasking å gjøre før det. :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...