Gå til innhold

søvn hos spebarn


Gjest Oslomalla

Anbefalte innlegg

Gjest Oslomalla

hei Har en sønn på 4 uker som når han sover lager ekstreme lyder og vrir seg veldig. Dette slutter når vi tar han opp, eller vugger han i vogga han sover i. Men starter igjen med engang vi legger han tilbake eller slutter å vugge. Dette kan han holde på med hele natta, og dagen når han sover. Lurer på hva det kan komme av? Er det noe vi kan gjøre? Vi får veldig lite søvn selv på grunn av at han er så urolig i sin søvn, samtidig som vi blir jo bekymra om noe er galt! Jeg drikker minimalt med kaffe og røyker ikke. Men jeg drikker en del kumelk. Kan det være med på påvirke hans søvn? Når han er våken er han veldig fornøyd og tilfreds, så virker ikke som noe er galt heller. Men han spiser veldig mye. Han blir fullammet hver 1-3 time og har gått opp 1,5 kg på 3 1/2 uke. Kan han bli urolig av for mye mat? Hilsen førstegangsmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

He he - jeg husker at vi hadde det samme den første tiden lilletuppa var hjemme også.

Til tider følte vi det som om det var en hel dyrehage oppi barnesenga. Hun knegget som en hest, kvekket som en frosk, pep som ei mus og peset som en hund,

Det var et leven uten like, og jeg sov neste ikke noe...

Når man får barn for første gang, så er vi programmert til å sove lett og vokne for den minste lyd. Etterhvert så begynner de og sover roligere, og man blir roligere som mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...