Gjest hihihihi - flau! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pinlig historie, men kan le i dag... Ubehag nedentil førte meg til Olafia-klinikken.. Tenkte d var kjet å spare peng og ventetid til "vanlig"lege.. Har jo hatt samme kjæreste lenge og ikkeno tull, så tippet på bakterie.. Da jeg satt hos sykepleier, bare datt det uta meg at jeg jo har hatt det litt moro med en venninne.. Gudene vet hvor det kom fra! Resultatet ble en lang informasjonstale om trygg jentesex, at man kan bruke gummihansker og dele dem opp, eller klippe opp kondom tips om "slikkelapper"! Trodde jeg skulle besvime! Aldri mer hvite-sexløgner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 lol :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 haha fy flate 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha! Hørtes veldig pinlig ut ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vedder på du ønsket en lem i gulvet du kunne synke gjennom Skjønner også godt at du ler av det nå *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-) Nei, kom igjen nå da ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hihihi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-) Fortell daaaa! så blir det litt mindre flaut.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fortell daaaa! så blir det litt mindre flaut.... Nei nei nei....:-) Folk vil tro jeg er gal eller noe, hehe:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 *lol* Forstår jeg deg rett, det var ikke sant at du har hatt det "moro" med en venninne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 OMG! Dagens beste historie, hehehehehe! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fniis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei nei nei....:-) Folk vil tro jeg er gal eller noe, hehe:-) joooooa... hihihihii 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei nei nei....:-) Folk vil tro jeg er gal eller noe, hehe:-) Har du noen garanti for at vi ikke tror det allerede? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har du noen garanti for at vi ikke tror det allerede? Aah!!??!! Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Aah!!??!! Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere! Eller evnt omtrent som alle oss andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eller evnt omtrent som alle oss andre Jeg er nok smaa gal innimellom, ogsaa vaagal. Innimellom er jeg helt gae`aern..Sikkert slik som dere ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er nok smaa gal innimellom, ogsaa vaagal. Innimellom er jeg helt gae`aern..Sikkert slik som dere ja! Fortell, da! Fortell! Fortell! *heier* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Aah!!??!! Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere! Ja....Vi venter og venter....*trommer med fingrene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja....Vi venter og venter....*trommer med fingrene* Hvis du ikke vil miste matlysta fremover, saa faar jeg holde min lille, ekle hemmelighet for meg selv tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis du ikke vil miste matlysta fremover, saa faar jeg holde min lille, ekle hemmelighet for meg selv tror jeg. Come on! Gi oss en goood latter! *du må dele* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.