Gå til innhold

Verdens fineste gave


Hugmee

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en tegning av storebror som viser meg og han. Den er så flott og jeg ble så utrolig glad for den. Nå har jeg hengt den opp på veggen og må smile hver gang jeg ser på den.

Hva gjør dere andre med tegninger dere får av barna? Kjøleskapet og veggene her begynner å blir fulle - også er de liksom for fine til å legge bort blandt de vi tar vare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Ha en ramme som du kan bytte ut tegninger etterhvert som nye produseres! Barn vet at ikke alle tegninger kan henges opp, så en ramme for hvert barn passer ypperlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den ene kjøkkendøren som galleri :) Når bildet har hengt der en stund så samler jeg dem med de andre. Jeg får ikke fullt så mye tegninger nå som to av mine tre er blitt så store. Koselig å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en perm til hver unge der jeg setter inn de mest forseggjorte tegningene. Morsomt å følge utviklingen i "streken" deres.

(Dvs de ligger i en haug på kontoret til jeg får et røkk og setter dem inn der de hører hjemme, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tegninger henges på kjøleskapet, og settes inn en perm etter en stund. Forseggjorte tegninger/malerier henges på veggene på barnas egne rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Ha ei stor ramme med plass til mange bilder, så kan du bytte de ut avogtil. Blir mye ryddigere og barna synes det blir ekstra stas med ramme. Selv har jeg et barn som ikke liker å tegne lengre, men hun perler masse figurer, disse henger jeg inn i rammer på kjøkkenveggen, det ligger mange timers arbeid bak store prinsessefigurer, så dumt å bare ha de liggende i skuffer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par-tre tegninger som jeg leter etter rammer til akkurat nå. De absolutt fineste som ungene har produsert havner i rammer, og jeg har planer om å bruke en del av trappeoppgangen til "galleri" for dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fingermalerier har vi hengt opp på lekerommet.Det syntes storebror var stas.

Tegninger henger litt på kjøleskapet,før jeg samler de i en mappe og legger på loftet.

Disse tegningene er jo så herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en plastmappe som tegninger og slikt i A4 størrelse settes inn i. Først havner de på veggen eller kjøleskapet, og når det kommer en ny, får de velge om de skal henge der videre eller bytte ut med den nye. De som ikke henges opp, settes i en perm... (Enn så lenge ihvertfall. Tar liten plass i det minste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ramme inn de fineste tegningen og henge dem opp (bytte ut etter hvert som det kommer nye til), og ellers ta vare på dem i en perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vare på tegninger, både de Lille Blomst lager og de vi får av andre barn. Vil også tipse om at det finnes spesielle rammer til barnetegninger (Happy Design, tidl. Kari Trestakk). De er fine, synes jeg, og praktiske fordi en bare slipper tegningen nedi og så er det plass til flere om gangen slik at en enkelt kan variere. En slik ramme med tegning i er forøvrig også en god gaveidé til besteforeldre og tanter og onkler - sikkert andre som blir glade for en fin tegning dere ikke har plass til selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...