Gå til innhold

Snekkerbukse


cizz

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 3,5 år som skal kle seg ut som Byggmester Bob. Vi har absolutt alt vi trenger til kostymet, utenom snekkerbukse! Men hvor i himmelens navn kan man finne en snekkerbukse i helst str 4 år (han er lang) men til nød en i 3 år hvis den er stor i str.???? Jeg har trålet storsenteret og spurt i alle butikkene der som har barneklær(dvs Cubus, Lindex, H&M, KappAhl, Okaidi, Barnas Hus, Babyshop) uten hell. Alle har opp til ett år, noen har opp til 2 år, men som sagt ingen større.

Noen som vet hva annet jeg kan prøve?? Vi har bare 4 dager på oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Pussig, da mine var så små, for 3-5 år siden, fantes snekkerbukser over alt, om du da mener olabukser med "smekke" foran og hammerhempe på baklommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fretex! Eller så syr du seler som du setter på en vanlig bukse, det går greit det.

ja det høres jo så enkelt ut, men for en som ikke kan sy i en knapp engang er det litt verre akkurat den der syinga..... men fretex var en god i de, får dra innom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, da mine var så små, for 3-5 år siden, fantes snekkerbukser over alt, om du da mener olabukser med "smekke" foran og hammerhempe på baklommen.

Ja det er akkurat en sånn bukse jeg mener, og jeg har en til poden i str 2 år som jeg kjøpte på H&M sånn for kanskje 1,5 - 2 år siden og da syns jeg også at det var snekkerbukser overalt. Men som sagt idag var letingen fullstendig resultatløs.... sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det høres jo så enkelt ut, men for en som ikke kan sy i en knapp engang er det litt verre akkurat den der syinga..... men fretex var en god i de, får dra innom i morgen.

Hvis du går inn i en stoffbutikk og tar med deg en bukse som kan brukes som utgangspunkt, så tipper jeg at noen snille damer der hjelper til med forberedelsene slik at det eneste du trenger er å tråkle fast selene.

Sier en som heller ikke kan sy, men som ser for seg at hun kan sy seler fast på en bukse slik at de sitter fast noen timer...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du? Jeg har en liggende i str 104 etter Storebror som Datra nekter å bruke...

Jeg bor i "Osloområdet" heter det vel.... Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...