Gå til innhold

Forkle til heimkunnskap - hvor finner jeg det?

Gjest Skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Gjest Skjønne gutter

Vi har et, men to barn som har heimkunnskap. Vi mangler således minst et stk.

(Dvs. vi har et til men den er barnslig synes poden)

Ser ikke slikt noe sted, finner jeg noe så er det stort slik at det ikke passer et skolebarn. Gutten går i 6 klasse.

Noen som vet hvor jeg kan handle dette hen?

Bør være ensfarget eller ha svært tøffe bilder....er en god del som blir klassifisert som barnslig av overhodet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det selger de sikkert på Jysk, Bohus, Skeidar, Kids Interiør, osv. Her lager barna det på skolen året før de begynner med skolekjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skjønne gutter

Det selger de sikkert på Jysk, Bohus, Skeidar, Kids Interiør, osv. Her lager barna det på skolen året før de begynner med skolekjøkken.

De lager det her også. Men klassen til den ene poden ble ikke ferdige og så så vi ikke mer til det..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjønne gutter

Har du symaskin og ikke mer enn to tommeltotter så tar det ikke mange minuttene å sy ett. :o)

Har to tommeltotter men ingen symaskin. Vet ikke helt hvor finne roen/tiden/muligheten til å sy et greit et for hånd.

Lettere å kjøpe...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...