Gå til innhold

barnehagetanter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja de har vel et annet navn nå, men er det vanlig at de er sååå sentimentale? Jeg har nettopp sett på showbiz og det var utrolig å se hvordan ens gråt smittet de andre. Forstår godt at de jobber i barnehage, Godt å vite at de har medfølelsen i orden :) Riktig skjønne var de :)

Gjest ikke tanta
Skrevet

Om barnehageansatte er mer sentimentale enn andre vet jeg ikke, men at de er omsorgsfulle og empatiske tror jeg nok.

Det var rørende å se hvor....rørt...de var ;o)

Skrevet

Om barnehageansatte er mer sentimentale enn andre vet jeg ikke, men at de er omsorgsfulle og empatiske tror jeg nok.

Det var rørende å se hvor....rørt...de var ;o)

Også så flinke de var! Ja begge lagene kom greiere ut av det enn jeg hadde trodd på forhånd ;)

Gjest Vannfrukt
Skrevet

Det at de var så lettrørt synes jeg vitner om et åpent og godt arbeidsmiljø hvor man er trygge og tør å slippe seg løs.

Noe som er veldig flott når man jobber med barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...