Gå til innhold

Mistet sexlysten!!

Gjest Fredrikstadjente, 25 år.

Anbefalte innlegg

Gjest Fredrikstadjente, 25 år.

Jeg har mistet sexlysten!! Jeg hadde alltid hele tiden lyst på sex....det var en sånn plage..at det var ille! Nå har jeg mistet sexlysten helt! Problemet er at jeg trodde jeg var lesbisk.,... så klarte jeg å forelske meg i en mann.... det er den beste sexen noen ganger jeg har hatt! Også ble jeg sammen med ei dame... 6 uker etterpå..vi hadde veldig bra sex!! Så rotet jeg med en mann i fylla likte det ikke og angret på det one-night-stander.... og hadde sex med dama og følte det var mye bedre.... og han elskeren var mye bedre enn dama mi.... og nå er sexlysten borte for begge kjønn..hva har skjedd? Ikke er jeg er jeg noe som tilsier at jeg skal miste sexlyst også?? Er jeg bi eller lesbisk? Aseksuell? HJELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299264-mistet-sexlysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bi eller ikke, spiller det noen rolle? Kanskje du rett og slett skal ta det litt med ro en stund og ikke knulle så mange forskjellige på kort tid?

E det ikke herlig å slippe å ha lyst på sex hele tia ? Æ huske at æ også pleide å ha det da jeg var yngre , slitsomt !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299264-mistet-sexlysten/#findComment-2423393
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...