Gå til innhold

Hva serverer dere i voksenbursdagsselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av pølser og lomper at jeg tror jeg spyr...!

Dessuten må vi ha to voksenbursdagsselskap, og pølser begge dager er pyton!!!

Hva pleier dere å servere?

Viktig at det ikke er så dyrt, helst ikke mer enn hva pølser og lomper koster.

Gjest ViViola
Skrevet

Vi serverer i utgangspunktet ikke mat i voksendelen av en barnebursdag. Mat blir det til de som skal overnatte, sånn utpå kvelden, og da velger vi noe som vi tror alle liker. Pizza eller taco eller noe.

MÅ du ha varmmat, da? Det går kanskje an å bruke rundstykker med godt pålegg også?

Gjest noen forslag
Skrevet

Ost og kjeks.

Bare kaker og f.eks. vafler?

Pizzasnurrer.

Rundstykker.

Boller og kake.

Skrevet

Hjemmebakte rundstykker med pålegg.

En lekker ostekake (vel ostekake er en dyr kake å lage, i forhold til mange andre kaker, men siden rundstykkene er besparende, bør det gå med ostekaka :)

Skrevet

Vi pleier bare ha kake & kaffe til de voksne...

Hva med pizza, gryterett, eller lapskaus ?

AneM1365380603
Skrevet

Loff eller brød med karbonader og løk, pizza, eller snitter.

Skrevet

Når vi har familieselskap (ikke barne-bursdag) pleier jeg å servere kaker av ulike slag + rundstykker med div. saltpålegg og det er sjelden det er igjen noe som helst av rundstykkene. Har ikke varmmat da.

Skrevet

Besteforeldrene, som har reist en halannen time, får middag når de kommer, mens resten kommer et par timer senere og får kaffe og kaker. Som regel får besteforeldrene kveldsmat før de returnerer, og dette har som regel vært rundstykker el.l.

:)

Skrevet

Gryterett er jo alltids greit, kan lages i forkant!

Synes tiden på døgnet du inviterer er avgjørende for hva som serveres. Hvis jeg blir bedt bort klokka 15 i selskap og bare får kaffe og kaker synes jeg det er rart. Er det derimot klokka 17-18 så spiser man jo kanskje middag først- før man går bort iallefall i "barnebursdag"

Skrevet

Familien bor fra 5 min. til 1/2 time i bil, de får kun servert kaffe og kaker.

Gjest klaymen
Skrevet

I år blir det bare kaker og kaffe, i fjor var det middag, og da hadde vi posegryterett fra toro med stekt kjøttdeig.

Pølser har vi ikke hatt i voksenbursdag noen gang ;-)

Skrevet

Vi serverer gjerne en pastasalat, pizzsnurrer ell. liknende. Har gjerne pølser i tillegg, da våre voksenbesøk som oftest også har fetre og kusiner med- og de ønsker "barnebursdag".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...