Gå til innhold

Åpent brev fra mammaen til lille Torres


laban

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Så artig å lese da :o) Fornuftig gutt som holder med Liverpool. Hvem holder faren med da? Er han oppdratt til å aldri holde med svenskene når det gjelder konkurranser?

Var det han jeg leste om her en dag som hørte snakk om truseinnlegg mens han fremdeles var i fotballmodus?-) Jeg ser for meg uttrykket hans mens han funderte over hva slags innlegg det var, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig å lese da :o) Fornuftig gutt som holder med Liverpool. Hvem holder faren med da? Er han oppdratt til å aldri holde med svenskene når det gjelder konkurranser?

Var det han jeg leste om her en dag som hørte snakk om truseinnlegg mens han fremdeles var i fotballmodus?-) Jeg ser for meg uttrykket hans mens han funderte over hva slags innlegg det var, he he.

Joda, det er han med truseinnlegget :-)

Foreldrene hans er London-elskere og har egentlig en ungdom som Tottenham-patrioter (uavhengige av hverandre), men det betyr ikke så mye lenger.

Torres gjør Spania til en favoritt, det hjelper ikke at jeg forklarer at Sverige er naboene våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som min gutt det der. Han henger også rundt fotballbanen titt og ofte. Han trener og trener og trener men blir vist ikke god nok for sin aldersklasse.

Han vil gjerne være med på laget som er 1 år eldre, men treneren der "ser" ham ikke.

Kanskje 1 ukes fotballskole hjelper.

Hvor gammel er han da? Det er ikke noe som heter "god nok for sin aldersklasse" før han er ca. 14 år, ifølge fotballforbundets regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kayia

:D Artig! Og som AneM sier - du har ikke bare en interessert og dedikert gutt, men en fornuftig en også! ;) Og jeg ser ikke bort fra at din lille Torres henger sammen med min litt større Gerrard?? :)

Her i huset er både mor og sønn dedikerte Liverpoolfan, og skjønner egentlig ikke at det går an å holde med noe annet lag. Vi har nå registrert med stolthet at Liverpool - gjennom både Torres og Kuyt - har gjort et strålende EM, og nå krysser vi fingre for at vi (Liverpool) kjøper David Villa i løpet av sommeren..;)

Og - som mamma tenker jeg hver gang jeg som deg fjerner grønne strå og sorte kuler fra gang, bad, vaskemaskin, seng, dusj, sluk etc - at jaggu er det mye annet tull jr kunne interessert seg for! Jeg er sjeleglad for at han aller helst trekker i rød skjorte og drar opp på banen ved enhver anledning, og så langt, bank i bordet, ikke engang kikker i retning torget i byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...