Gå til innhold

store eller små hull i smokk?


Gjest eh

Anbefalte innlegg

Har fått forskjellige råd, så jeg spør ekspertisen. Skal det være små eller store hull på tåteflaska? (eller kommer det an på babyen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Min Kai er bare snart 3 mnd. og vi bruker smokker med lite hull i til han. Dette er for å hindre at han kaster i seg maten og sluker mye luft som igjen gir magevondt. Disse var ganske vanskelige å få tak i, lette over alt, før jeg fant dem på apoteket... siste stedet jeg tenkte på selvfølgelig! *ler*

Vet ikke helt når man kan bruke vanlige smokker (de som følger med flaskene når du kjøper dem), men jeg tenkte å begynne så smått med litt tilvenning til grøt. Da tenkte jeg å ta litt grøtpulver i melkeflasken og jeg vil tro det trengs litt større hull da.

Lykke til!

http://home.no.net/malina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

kjære eh.

Du har vell egentlig svart deg selv når du sier at det kommer ann på barnet. Virker det som om barnet er fornøyd og svelger jevnt, strever ikke for mye, men får heller ikke alt i halsen, ja da er det vell i orden med den smokken du bruker.

Noen ting er det ikke fasit svar på, men den enkelte må prøve hva som er riktig for sitt barn. Barn suger også veldig forskjellig.

En internett konsultasjon erstatter ikke en kontakt med helsevesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...