Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er veldig, veldig sikker på at vi kjenner henne godt. Aha - da skjønar eg. Har skravlet med damen i flere tråder uten å kjenne henne igjen jeg :-) Hallo, mor :-) *roper oppover i tråden* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Aha - da skjønar eg. Har skravlet med damen i flere tråder uten å kjenne henne igjen jeg :-) Hallo, mor :-) *roper oppover i tråden* Jeg var sikker på at du kjente meg igjen for lenge siden:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Staaaakar :-) Nei, jeg synes vel egentlig at det da er en fin anledning til å lære ungen at penger har en verdi og at de kommer fra ett eller annet sted - det er ikke en ressurs som aldri går tom. Rike mennesker har heller ikke vondt av å tenke over hva som gir lykke og hva som kan kjøpes for penger. Vil det gi ham en ekstrem følelse av lykke med den limmoturen - så jobber han ved siden av skolen og skaffer den selv eller bruker konfpengene slik mora sier. MEn jeg trodde melbilla var et nytt nick her inne - dette høres da mer ut som en gammel venn herfra? Er det noen vi kjenner godt? Nå må ikke du få det inntrykket av at vi er så rike da. Vi har en del rundt oss, men selv er vi helt vanlige mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes ærlig talt det virker ganske tåpelig og unødvendig å komme til skoleball i limmo. Men kanskje har skoleballet blitt en større begivenhet nå, enn det var da jeg gikk på ungdomsskolen. Vi tar vel etter amerikanerne på det punktet også.... På en annen side: Hvis 8-10 personer får plass i en limmo, og det koster 2-3000,- å leie den, så blir jo ikke regningen på hver enkelt så uoverkommelig stor, og det kan bli mye morro for pengene, istedet for mye penger for litt morro... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå må ikke du få det inntrykket av at vi er så rike da. Vi har en del rundt oss, men selv er vi helt vanlige mennesker. Hallo :-) Joa - alle vet at alle fra den kanten av byen drikker sjampanje (vi skriver det slik på denne siden av byen) til frokost og spiser vaktler til kveldsmat. Også holder dere slaver sikkert. Og betaler ikke skatt. Når alle vet det er slik så må det jo stemme :-) Fordommer - nei det har vi _ikke_ hørt om :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hallo :-) Joa - alle vet at alle fra den kanten av byen drikker sjampanje (vi skriver det slik på denne siden av byen) til frokost og spiser vaktler til kveldsmat. Også holder dere slaver sikkert. Og betaler ikke skatt. Når alle vet det er slik så må det jo stemme :-) Fordommer - nei det har vi _ikke_ hørt om :-))) Hva er er vaktler? Mener du vafler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva er er vaktler? Mener du vafler? Vaktler er små fugler, sikkert knalldyre, men eksklusive. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva er er vaktler? Mener du vafler? Håhå - nei vafler er på denne siden av by'n :-) Vaktler er sånne små fugler som serveres på veldig dyre restauranter. Kanskje på billigere restauranter også etterhvert - jeg er ikke så bevandret. Men i kotymesammenheng kan man si at det blir omtrent so østers bare at dyrere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håhå - nei vafler er på denne siden av by'n :-) Vaktler er sånne små fugler som serveres på veldig dyre restauranter. Kanskje på billigere restauranter også etterhvert - jeg er ikke så bevandret. Men i kotymesammenheng kan man si at det blir omtrent so østers bare at dyrere :-) Da håper jeg at jeg fikk gjort noe med fordommene deres:-) Har aldri hørt om vaktler, men er veldig glad i vafler:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vaktler er små fugler, sikkert knalldyre, men eksklusive. Har aldri hørt om det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da håper jeg at jeg fikk gjort noe med fordommene deres:-) Har aldri hørt om vaktler, men er veldig glad i vafler:-) Men i all verden...? Er du sikker på at du bor på den siden vi mener her nå??? Ikke på Oppsal? Du er kanskje innflytter dit? *nikker - slik må de være* "Alle" vet jo at vaktler med sjampanjeskum er standard frokostblanding i vesten. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men i all verden...? Er du sikker på at du bor på den siden vi mener her nå??? Ikke på Oppsal? Du er kanskje innflytter dit? *nikker - slik må de være* "Alle" vet jo at vaktler med sjampanjeskum er standard frokostblanding i vesten. :-) Ja, jeg er innflytter. Kommer fra bøgda jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, jeg er innflytter. Kommer fra bøgda jeg :-) Aha - ja daaaa forstår det seg :-) Både med vaktler og vafler og mangel på trang til å kjøre limmo :-) Spør nabokona (det heter kanskje fruen der i vest) om hva de spiser til frokost så skal du se vaktlene dukke opp :-) Så ser du etterpå hva hun sier når du sier at du foretrekker kolibri selv - hihi :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Aha - ja daaaa forstår det seg :-) Både med vaktler og vafler og mangel på trang til å kjøre limmo :-) Spør nabokona (det heter kanskje fruen der i vest) om hva de spiser til frokost så skal du se vaktlene dukke opp :-) Så ser du etterpå hva hun sier når du sier at du foretrekker kolibri selv - hihi :-) Nei takk, nabofrua snakker jeg minst mulig med. Hun er gal. Men ellers måtte jeg bare spørre et par kolegaer som bor på din side av byen om de visste hva vaktler var for noe og det visste de begge to :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei takk, nabofrua snakker jeg minst mulig med. Hun er gal. Men ellers måtte jeg bare spørre et par kolegaer som bor på din side av byen om de visste hva vaktler var for noe og det visste de begge to :-) Mye håndverkere her vøtt :-) De tjener godt hele banden - og da skal det selvsagt spises som de fine gjør :-) Med andre ord vaktler og øl til tippekampen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Mye håndverkere her vøtt :-) De tjener godt hele banden - og da skal det selvsagt spises som de fine gjør :-) Med andre ord vaktler og øl til tippekampen :-) Er det sånn det er ja ? :-) Men for å være litt seriøs her. Oslofolk er opptatt av dette med øst og vest. Vi som kommer fra bøgda driter i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ikke så veldig uvanlig. På vgs er det enda mer vanlig. Man får plass til mange i en limo så det blir ikke så mye per pers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da håper jeg at jeg fikk gjort noe med fordommene deres:-) Har aldri hørt om vaktler, men er veldig glad i vafler:-) Du har visst ikke lest "Babettes gjestebud"? (og nei, det er ikke DOL-Babette jeg snakker om :-) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du har visst ikke lest "Babettes gjestebud"? (og nei, det er ikke DOL-Babette jeg snakker om :-) ) Nei, hva handler det om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Aha - da skjønar eg. Har skravlet med damen i flere tråder uten å kjenne henne igjen jeg :-) Hallo, mor :-) *roper oppover i tråden* Da skjønte jeg også hvem Melbilla var ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.