Gå til innhold

Er det vanlig å kjøre Limousin til skoleballet


Gjest Melbilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    26

  • Lillemus

    9

  • mariaflyfly

    6

  • Katt-ja

    4

Gjest Gulla Wiltersen

Nei det er ikke vanlig som i betydningen at det er mange som gjør det. Men det skjer jo en gang iblant at noen gjør det og da er de sikret status den kvelden som rekordsettere i kakser ihvertfall :-)

Noen jeg kjenner leide en limousin for et par år siden fordi de fant ut at det ble billigere enn taxi for samme antall mennesker den strekningen de skulle - og en smule mer komfortabelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melbilla

Nei det er ikke vanlig som i betydningen at det er mange som gjør det. Men det skjer jo en gang iblant at noen gjør det og da er de sikret status den kvelden som rekordsettere i kakser ihvertfall :-)

Noen jeg kjenner leide en limousin for et par år siden fordi de fant ut at det ble billigere enn taxi for samme antall mennesker den strekningen de skulle - og en smule mer komfortabelt :-)

Men, jeg kjører gjerne jeg.

Dette skal han få bruke konfirmasjonspengene sine på.

Da jeg var ung var jeg lykkelig om jeg hadde penger til en flaske Kir til 40 kr.

Det var på Gymnaset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Men, jeg kjører gjerne jeg.

Dette skal han få bruke konfirmasjonspengene sine på.

Da jeg var ung var jeg lykkelig om jeg hadde penger til en flaske Kir til 40 kr.

Det var på Gymnaset.

Hehe - ja, det er ikke noen selvfølge at man skal ha limmo og sender regningen til mamma nei. Det får være grenser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melbilla

Hehe - ja, det er ikke noen selvfølge at man skal ha limmo og sender regningen til mamma nei. Det får være grenser :-)

Faren synes det var kult da, så vi har totalt ulikt syn på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene.

Jeg skal innrømme en ting her: Jeg har skifta mening om deg. Slik jeg har sett det en stund, prøver jo faktisk du å stå for en del bra holdninger mht unga dine (når de først vokser opp på feil side av by'n! *s*), men du blir faen meg motarbeida så det rekker av din bedre halvdel!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Du er ikke alene.

Håhå - en far her med noen ikke-enda-utlevde guttedrømmer???

Jeg har tro på at unger lærer seg at penger har en verdi og at hvis det er tomt i lommeboka er det ikke bare å dra kortet isteden.

Vil de ha limmo på skoleball - helt greit - det er bare å gå med avisen og tjene penger til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melbilla

Jeg skal innrømme en ting her: Jeg har skifta mening om deg. Slik jeg har sett det en stund, prøver jo faktisk du å stå for en del bra holdninger mht unga dine (når de først vokser opp på feil side av by'n! *s*), men du blir faen meg motarbeida så det rekker av din bedre halvdel!

;)

På visse ting har du helt rett. Vi er egnetlig begge vokst opp under helt normale forhold.

Jeg blir veldig forvirret av han. På dene ene siden er han ingen jålebukk og opptatt av at ungene skal lære seg å måtte jobbe og slite for at pengene skal komme inn.

På den andre siden er han veldig svak enkelte ganger og det gjeder spesielt sønnen.

Han har synes mye synd på han opp gjennom årene pga. sykdommen, men nå er han jo som frisk å regne og blir ikke friskere av å kjøre liumosin.

Jeg tror han også er glad for at sønnen vår har kamerater fordi han tidligere var mye syk som sagt . Mye alene etter skoletid, da han ikke hadde energi til så mye.

Dette har snudd seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Jeg skal innrømme en ting her: Jeg har skifta mening om deg. Slik jeg har sett det en stund, prøver jo faktisk du å stå for en del bra holdninger mht unga dine (når de først vokser opp på feil side av by'n! *s*), men du blir faen meg motarbeida så det rekker av din bedre halvdel!

;)

Bor melbilla snobbanert til mener du? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulla Wiltersen

Jepp. :D

Aha - så da risikerer vi med å svare på denne måten at sønnen hennes kanskje er den eneste som ikke kommer i limmo på skoleballet? hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha - så da risikerer vi med å svare på denne måten at sønnen hennes kanskje er den eneste som ikke kommer i limmo på skoleballet? hehe :-)

Nettopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Nettopp! :)

Staaaakar :-)

Nei, jeg synes vel egentlig at det da er en fin anledning til å lære ungen at penger har en verdi og at de kommer fra ett eller annet sted - det er ikke en ressurs som aldri går tom. Rike mennesker har heller ikke vondt av å tenke over hva som gir lykke og hva som kan kjøpes for penger. Vil det gi ham en ekstrem følelse av lykke med den limmoturen - så jobber han ved siden av skolen og skaffer den selv eller bruker konfpengene slik mora sier.

MEn jeg trodde melbilla var et nytt nick her inne - dette høres da mer ut som en gammel venn herfra? Er det noen vi kjenner godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staaaakar :-)

Nei, jeg synes vel egentlig at det da er en fin anledning til å lære ungen at penger har en verdi og at de kommer fra ett eller annet sted - det er ikke en ressurs som aldri går tom. Rike mennesker har heller ikke vondt av å tenke over hva som gir lykke og hva som kan kjøpes for penger. Vil det gi ham en ekstrem følelse av lykke med den limmoturen - så jobber han ved siden av skolen og skaffer den selv eller bruker konfpengene slik mora sier.

MEn jeg trodde melbilla var et nytt nick her inne - dette høres da mer ut som en gammel venn herfra? Er det noen vi kjenner godt?

Jeg er veldig, veldig sikker på at vi kjenner henne godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...