Lillemus Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg kjenner en som heter Jimi faktisk etter Henrix. Og i sommer møtte vi en som het Axl etter Axl Rose. ''Jeg kjenner en som heter Jimi faktisk etter Henrix. Og i sommer møtte vi en som het Axl etter Axl Rose.'' Søstra mi hadde en rørlegger (eller var det elektriker?) som het Jimmi Henriksen... Ja, han var født på 60-tallet. *Hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Men så var det det med sanger igjen da Jeg kjenner barn som er oppkalt etter denne togli Okei Jeg skulle ha et dobbeltnavn når jeg ble født - et navn i tillegg til det ene navnet jeg har nå (du vet hva jeg heter ;-)). På den tiden kom det plutselig en sang som handlet om en jente med dette dobbeltnavnet, så da endte mamma og pappa opp med å kalle meg ved kun det ene navnet 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Okei Jeg skulle ha et dobbeltnavn når jeg ble født - et navn i tillegg til det ene navnet jeg har nå (du vet hva jeg heter ;-)). På den tiden kom det plutselig en sang som handlet om en jente med dette dobbeltnavnet, så da endte mamma og pappa opp med å kalle meg ved kun det ene navnet LOL, da vet jeg det andre navnet ja. Godt du ikke heter det. Jeg bare hører Arne Bendixen nå altså ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 LOL, da vet jeg det andre navnet ja. Godt du ikke heter det. Jeg bare hører Arne Bendixen nå altså ) *Hihi* Er igrunnen glad den sangen ble så pop ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 *Hihi* Er igrunnen glad den sangen ble så pop ;-) Det skjønner jeg ;o) Tenk på kronprinsessen hvor mora hadde forlest seg på Mette Marit bøkene ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det skjønner jeg ;o) Tenk på kronprinsessen hvor mora hadde forlest seg på Mette Marit bøkene ) Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-) 0 Siter
Gjest navnet skjemmer Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er svært vanlig. Kjenner kun en og han er ikke spesielt snill. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-) Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-) Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted. Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta? *gruble* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta? *gruble* Nei, du tenker på "Flette Mette" av Evy Bøgenes. ) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er svært vanlig. Kjenner kun en og han er ikke spesielt snill. Ser for meg personer med ring på tommelen og t-skjorte med bilde av favorittgruppen W.A.S.P. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta? *gruble* De er røde på ryggen og så er Mette Marit blond med langt hår og danser ballett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Nei, du tenker på "Flette Mette" av Evy Bøgenes. ) De har jeg og på loftet ) 0 Siter
morsan Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-) http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1017804.html 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Nei, du tenker på "Flette Mette" av Evy Bøgenes. ) Ok, godt mulig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 De er røde på ryggen og så er Mette Marit blond med langt hår og danser ballett. Ser ut som jeg blander med "Flette-Mette" (jfr. svar fra Lillemus). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1017804.html Der var den, ja Jeg tror muligens jeg husker å ha sett denne, men mulig jeg blander med Cherry-bøkene. De er litt like på framsiden... 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Ser ut som jeg blander med "Flette-Mette" (jfr. svar fra Lillemus). Flette-Mette er slike små gule fra Damms med rød rygg. Her er de andre pikebøkene http://www.aktivinformasjon.no/bokhyllen/index.php?cPath=81_126 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Flette-Mette er slike små gule fra Damms med rød rygg. Her er de andre pikebøkene http://www.aktivinformasjon.no/bokhyllen/index.php?cPath=81_126 Jeg tror tanta mi har noen slike liggende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.