Gå til innhold

Når starte med topp/BH?


isbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når de begynner å få noe å putte inn i den?

''Når de begynner å få noe å putte inn i den?'' Ikke nødvendigvis... min datter har akkurat begynt på u.skolen og jeg tipper at de fleste (alle?) har BH, uansett om de har behov eller ei.... Og det er nok "ei" som gjelder for de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 13 åring har ikke begynt ennå. Men det kan ikke gå lenge før ho begynner tenker jeg. Ho har allerede større fordeler enn det jeg har....

...men så har jeg veldig lite å skryte av da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Frøkna på 11 og jeg har hatt endeløse diskusjoner om behovet for bh. Vi kjøpte bh-topper i høst da størrelsen var en ert. Nå har de vokst til størrelse hasselnøtt så jeg taper nok snart diskusjoene om behovet for bh. De første forespørslene om bh kom allerede da hun var ni, så vi har hatt denne diskusjonene maaaange ganger. Problemet er jo at mange av jentene er tidlig utviklet og da er det kjedelig å være den eneste uten bh, selv om det ikke er store greiene å putte inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna på 11 og jeg har hatt endeløse diskusjoner om behovet for bh. Vi kjøpte bh-topper i høst da størrelsen var en ert. Nå har de vokst til størrelse hasselnøtt så jeg taper nok snart diskusjoene om behovet for bh. De første forespørslene om bh kom allerede da hun var ni, så vi har hatt denne diskusjonene maaaange ganger. Problemet er jo at mange av jentene er tidlig utviklet og da er det kjedelig å være den eneste uten bh, selv om det ikke er store greiene å putte inni.

Måtte le av "ertene" og "hasselnøttene" :-)

Jenta mi på 8 hadde to venninner på overnatting for noen dager siden, og da la jeg merke til at den ene av dem faktisk begynner å få noe med størelse "hasselnøtter" :-)

Jeg synes jenta mi er lita ennå, men det er klart at puberteten kan begynne om ikke så altfor lang tid... Rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i klassen til jentungen bruker visst, hun går i 8. For et år siden var det litt mer varierende.

Såvidt jeg er i stand til å bedømme venninnene hennes har de noe å ha inni også, min har ihvertfall.

Her har det gått i topp hittil, fikk noen helt enkle bh'er da vi var på ferie i England i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Måtte le av "ertene" og "hasselnøttene" :-)

Jenta mi på 8 hadde to venninner på overnatting for noen dager siden, og da la jeg merke til at den ene av dem faktisk begynner å få noe med størelse "hasselnøtter" :-)

Jeg synes jenta mi er lita ennå, men det er klart at puberteten kan begynne om ikke så altfor lang tid... Rart!

I klassen til jenta mi er det et par utenlandske jenter, og de er jo vanligvis litt tidligere ute. Fikk nesten sjokk da jeg så den ene til sommerferien. Hun er minst en D cup. Så hun har jo naturlig nok brukt bh en god stund. Og så blir det stor stas å bruke bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner de i 10- 11 års alder En del av jentene i klassen til sønnen min driver med turn og har jo stramme turndarakter som er ganske gjennomsiktige. Jentene har nå fått beskjed om å begynne med BH/sportstopper på trening og konkuranser sån at det blir likt for alle enten de har "erter" eller "meloner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her begynner de i 10- 11 års alder En del av jentene i klassen til sønnen min driver med turn og har jo stramme turndarakter som er ganske gjennomsiktige. Jentene har nå fått beskjed om å begynne med BH/sportstopper på trening og konkuranser sån at det blir likt for alle enten de har "erter" eller "meloner"

Snuppa turner. De har hel underdrakt (som en badedrakt) under. På trening har de vanlige t-shirt uten noe under.

Jeg har ikke sett at noen i klassen hennes bruker noe. De er 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gør de gerne når de starter i 6. klasse. I første omgang er det sådanne "Hello-Kitty" topper, som ofte fås hos HM. De har stropper som vanlige BH'er og omtrent samme form. De er er foret med vat, så man trænger ikke engang at have nået ert-størrelsen for at kunne bruge dem.

Når man nærmer sig ungdomsskolealder er man def. vokset fra Hello-Kitty topper og begynder med mere "vanlige" topper/BH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...
8 minutter siden, mmmmmmmmmm skrev:

Mi fikk sin første når hun var for et år siden nå er hun 11 å bruker 80a

Tråden er 11 år gammel, så trådstarters datter er nok både mer utviklet og mer i stand til å bestemme selv nå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...