Gjest Gleder oss til sommer igjen.... 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det blir syden til neste år:-) :-) Forslag om hvor det er ok å reise med barn? Hvor det er rimelig å bo/spise. Kunne egentlig tenkt oss Hellas, men er i grunnen fleksible. Barna er 5 og 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vi er veldi begeistret for Tyrkia. Men hold dere unna Alanya-området. Anbefaler Icmeler eller Marmaris. Dattera 11 maser om å dra tilbake neste sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor til tre gullklumper 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Synes Tyrkia er suverent. Også pga at det er myyye billigere der enn i f.eks Hellas og Spania. Anbefaler Tyrkia varmt. Er ikke enige med majas mamma ang Alanya området. Vi storkoste oss der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny 2 221 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vi er veldi begeistret for Tyrkia. Men hold dere unna Alanya-området. Anbefaler Icmeler eller Marmaris. Dattera 11 maser om å dra tilbake neste sommer. Hei. hvorfor anbefaler du ikke Alanya-området ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle 1 012 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Anbefaler Agia Marina på Kreta!!! Og hotell Isida.. 150 m til badestrand, stort og flott bassengområde, rolig og herlig!!!! Nydelig mat... Vi kunne ikke hatt det bedre, iallefall!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei. hvorfor anbefaler du ikke Alanya-området ? Det var altfor høy partyfaktor i hele byen. Og vi hadde en del ubehagelige opplevelser i byen på kveldstid. Jeg turte bl.a ikke å gå ut alene uten mannen min etter at det ble mørkt. . I Alanya opplevde vi at folk var gjennomgåend e mye mer pågående, og til tider ubehagelige hvis man ikke kjøpte noe. Og å bli sparket etter og bli kalt hore fordi jeg ikke kjøpte noe fra salgsboden var heller ikke særlig hyggelig. Og direkte ubehagelig å se hvor krypende de ble da min store, kraftige mann dukket opp bak meg med et meget morskt utrykk i ansiktet. Har vært både i Icmeler og Marmaris senere og der er det en helt annen stemning og mentalitet. Folk er ikke så pågående og smiler selv om du går derfra uten å kjøpe noe. Opplevde også tyrkerne som meget barnekjære, og opptatt av at vi som gjester på hotellet/restauranter skulle ha det bra. Og så all den gode maten da. Nam, nam!!. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bulgaria er rimelig. Vi hadde en flott ferie der for et par år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gleder oss til sommer igjen.... 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det ble Tyrkia. Har vært der før, så jeg vet noe om landet. Bra og rimelig.Et veldig bra barnevennlig 4* hotell havnet vi på:-) God helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.