Gå til innhold

Sydenferie:-)


Gjest Gleder oss til sommer igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest Gleder oss til sommer igjen....

Det blir syden til neste år:-) :-)

Forslag om hvor det er ok å reise med barn? Hvor det er rimelig å bo/spise. Kunne egentlig tenkt oss Hellas, men er i grunnen fleksible. Barna er 5 og 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Vi er veldi begeistret for Tyrkia. Men hold dere unna Alanya-området. Anbefaler Icmeler eller Marmaris. Dattera 11 maser om å dra tilbake neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til tre gullklumper

Synes Tyrkia er suverent. Også pga at det er myyye billigere der enn i f.eks Hellas og Spania. Anbefaler Tyrkia varmt. Er ikke enige med majas mamma ang Alanya området. Vi storkoste oss der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldi begeistret for Tyrkia. Men hold dere unna Alanya-området. Anbefaler Icmeler eller Marmaris. Dattera 11 maser om å dra tilbake neste sommer.

Hei.

hvorfor anbefaler du ikke Alanya-området ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Agia Marina på Kreta!!! Og hotell Isida.. 150 m til badestrand, stort og flott bassengområde, rolig og herlig!!!! Nydelig mat... Vi kunne ikke hatt det bedre, iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Hei.

hvorfor anbefaler du ikke Alanya-området ?

Det var altfor høy partyfaktor i hele byen. Og vi hadde en del ubehagelige opplevelser i byen på kveldstid. Jeg turte bl.a ikke å gå ut alene uten mannen min etter at det ble mørkt. . I Alanya opplevde vi at folk var gjennomgåend e mye mer pågående, og til tider ubehagelige hvis man ikke kjøpte noe. Og å bli sparket etter og bli kalt hore fordi jeg ikke kjøpte noe fra salgsboden var heller ikke særlig hyggelig. Og direkte ubehagelig å se hvor krypende de ble da min store, kraftige mann dukket opp bak meg med et meget morskt utrykk i ansiktet.

Har vært både i Icmeler og Marmaris senere og der er det en helt annen stemning og mentalitet. Folk er ikke så pågående og smiler selv om du går derfra uten å kjøpe noe. Opplevde også tyrkerne som meget barnekjære, og opptatt av at vi som gjester på hotellet/restauranter skulle ha det bra. Og så all den gode maten da. Nam, nam!!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gleder oss til sommer igjen....

Det ble Tyrkia. Har vært der før, så jeg vet noe om landet. Bra og rimelig.Et veldig bra barnevennlig 4* hotell havnet vi på:-)

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...