Gå til innhold

Gutt 1 år og luft i magen


Gjest Savner å sove hele natten

Anbefalte innlegg

Gjest Savner å sove hele natten

Gutten min er 1 år og våkner flere ganger om natten. Da gråter han mye. Tror at det er pga luft i magen. Propper mye. Jeg er trøtt og uopplagt på jobb pga av dette

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

minifom selges på apoteket for luft i magen. En venninne ga det til sin da 11 mnd datter. Konsulterte med lege i forkant at det var greit og ikke farlig, og om det kunne være til hjelp. Det hjelp umiddelbart. Nå vet jeg ikke hvor stor dose hun fikk.

Men venninnen min som ga datteren sin dette er veldig restriktiv med medisiner, skal ekstremt mye til for at hun gir en paracet.

Og jeg vil ikke med dette si at du helt sikkert kan gi det. Du kan høre enten med lege, ellers så vil jeg jo tro at apoteket vet det like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...