Gå til innhold

Svineinfluensaens varighet hos barn


Liliaceae

Anbefalte innlegg

Et nabobarn hadde i helgen feber og orket ikke å spise noe særlig. Lå i sengen og var slapp, hostet og hadde vondt i halsen, men fikk i seg bra med væske.

Jeg lurer bare på om dette kan ha vært svineinfluensa, selv om det varte bare en drøy dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilitjsæidæ

Det kan det godt ha vært. Dattera mi fikk påvist svineinfluensa på søndag. Ho var hos legen da, pga. høy feber og dårlig allmenntilstand. Ho ble da testa, og vi fikk svaret på tirsdag. Da var ho allerede feberfri og uten flere symptomer. Noen får det hardt, noen mildt, og noen merker ikke engang at de har det. Som med så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det godt ha vært. Dattera mi fikk påvist svineinfluensa på søndag. Ho var hos legen da, pga. høy feber og dårlig allmenntilstand. Ho ble da testa, og vi fikk svaret på tirsdag. Da var ho allerede feberfri og uten flere symptomer. Noen får det hardt, noen mildt, og noen merker ikke engang at de har det. Som med så mye annet.

Sier du det...

Grunnen til at jeg lurer er at nabobarnet gikk på skolen i dag.

H*n var hjemme på mandag, var helt frisk og feberfri.

Derfor tenkte jeg at det sikkert ikke var svineinfluensa, men man kan jo aldri vite..

Såvidt jeg vet ble h*n ikke testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilitjsæidæ

Sier du det...

Grunnen til at jeg lurer er at nabobarnet gikk på skolen i dag.

H*n var hjemme på mandag, var helt frisk og feberfri.

Derfor tenkte jeg at det sikkert ikke var svineinfluensa, men man kan jo aldri vite..

Såvidt jeg vet ble h*n ikke testet.

Nei, det er kjempevanskelig, synes jeg!!! Å vite om man skal holde ungene hjemme eller sende dem avgårde... Nå er de to andre ungene hjemme i dag, dehar høy feber, så da er det ikke tvil om at du uansett sykdom skal være hjemme. Men, man kan jo være forkjøla, også, ikke nødvendigvis ha svineinfluensa!!! Mine har høy feber, svekket allmenntilstand, hodepine, og litt kvalme/løs mage. Guttene er ikke testet, for det gjorde de ikke lenger, sa de på legesenteret, da jeg ringte... Siden søstera var testet, og hadde svineinfluensa, skulle vi gå ut fra at guttene hadde det, også...

Greitt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...