Gå til innhold

Fra barnemunn (min egen...)


Mischa

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk i 3 klasse begynte min mor å vurder om jeg muligens kanskje trengte briller - tror det at jeg lå på gulvet 1 meter fra tv'n kan ha gitt henne et lite hint...

Hos øyelegen ble det masse testing frem og tilbake med sånne briller hvor de satte inn løse glass (lenge siden dette;)), da øyelegen var fornøyd dro han opp persiennen og ba meg se ut.

Gledestrålende snudde jeg meg mot min mor og sa "Ååååååå, er det SÅNN det ser ut".

Moren min har senere fortalt at hun skulle ønske at gulvet hadde åpnet seg der og da :)

Så jeg skønner godt sønnen til KaVa jeg!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Så stor du er pappa, sa gutten vår da han fikk briller på :o) Han stod lenge og kikket på pappaen. Ikke rart det, for første gang så han ansiktet hans skikkelig.

Jeg følte meg ganske dum hos øyelegen da han sa at gutten var svært langsynt. Hæ, næ, var min reaksjon *rødme* Gutten har + 8.5 så jeg følte meg som verdens verste mor etterpå. Nå i etterkant forstår jeg jo at gutten fungerte jo OK hjemme, der var han vant, men så dum jeg følte meg der og da ;o) (han var 4 år da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min spurte mor hvorfor man egentlig har to øyne når man bare ser med ett, da hun var liten.

De var raske med å få henne til øyelege da gitt. ;-) (og ja, hun var bortimot blind på det ene øyet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min spurte mor hvorfor man egentlig har to øyne når man bare ser med ett, da hun var liten.

De var raske med å få henne til øyelege da gitt. ;-) (og ja, hun var bortimot blind på det ene øyet)

* fnis *

Mener ikke noe stygt med å le, men kan tenke meg foreldrenes reaksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...