Gå til innhold

Var dette svineinfluensa?


Gjest Håper nesten det....

Anbefalte innlegg

Gjest Håper nesten det....

Sønnen min våknet natt til mandag med skyhøy feber. Dette varte i to døgn. Han orket ikke være oppe fra sengen i det hele tatt og klagde over vondt i ben og rygg. I dag kastet han opp om morgenen, men virker mye mye bedre nå.

Han har fremdeles stygg hoste, men det er ikke mye som henger igjen. Vi andre i familien (mamma, pappa og lillesøster) hoster stygt nå.

Jeg lurer veldig på om dette kan ha vært svineinfluensaen... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss gikk det også to dager fra den første ble syk til alle de andre ble syke. Jeg har aldri opplevd noe som er så smittsomt. Har hørt at ihvertfall 5 andre i klassen til lillemor også er hjemme med tilsvarende symptomer.

Så nå har vi hodepine, feber og hoste hele gjengen.

Tror nok dette er svineinfluensa ja.

Vi blir uansett hjemme resten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slik ut, som kastet på er vel en av "kriteriene".

Men vi har et dilemma, sønnen i huset har vært hjemme på skolen fra mandag, men han har kun litt feber 37,5-38.

Han hoster litt og er fryktelig "tett i pappen".

Likevel føler jeg ikke at dette er svineriet, det kom veldig luskende, har vært litt halvveis siden forrige helg...

Hadde du sendt ham på skolen i morgen da, han har jo ikke feber, og man kan jo være "bare" forkjølet og, syns dette virker mer slik...

Da kan vi jo risikere at han må være hjemme i syv dager til hvis det da kommer den "ekte" fluen:o)

Hva tror dere kloke dolere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...