Gå til innhold

Ferdige julekalendere (lego etc)


linko

Anbefalte innlegg

Vi har hatt pakkekalender i alle år, men har rett og slett ikke tid til å ordne med det i år. Gutten på 7 år kommer nok til å bli veldig fornøyd med lego-kalenderen, men finnes det noe lignende for jenter 10 år? Gutt 1 1/2 år tror jeg ikke kommer til å få noen kalender, dersom dere ikke har noen knakende gode forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi så ett eller annet på lekebutikken her om dagen, som vår jente på snart 10 gjerne ville ha. Det var en sånn ferdig kalender. Men jeg kikket ikke så nøye at jeg så hva det var.

Det finnes i alle fall noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Vi så ett eller annet på lekebutikken her om dagen, som vår jente på snart 10 gjerne ville ha. Det var en sånn ferdig kalender. Men jeg kikket ikke så nøye at jeg så hva det var.

Det finnes i alle fall noe :)

Littlest petshop kanskje? (tror det er mobilpynt, hårspenner ol i den. Den skal 7åringen min ha iallfall...

Eller kjanskje kinder sin sjololadekalender/haribo sin godterikalender er aktuelle?

Tror det finnes en med slike dyrefigurer a.la littlest petshopdyrene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlest petshop kanskje? (tror det er mobilpynt, hårspenner ol i den. Den skal 7åringen min ha iallfall...

Eller kjanskje kinder sin sjololadekalender/haribo sin godterikalender er aktuelle?

Tror det finnes en med slike dyrefigurer a.la littlest petshopdyrene også..

Tja, tror ikke min 10-åring hadde blitt veldig fornøyd med Littlest Pet Shop i år...

LipSmacker tror jeg har en. Det hadde kanskje falt i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

her ser du iallfall utvalget hos eurotoys i danmark. Om de samme finnes her vet jeg ikke. Men iallfall noen av disse finnes å få kjøpt her til lands.

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=283

ehh den der linken virket visst ikke helt som den skulle..;-)

Men ikke fortvil. På den siden du kommer til skriver du kalender i søkefeltet, så kommer de kalenderne de har tilgjengelig fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, tror ikke min 10-åring hadde blitt veldig fornøyd med Littlest Pet Shop i år...

LipSmacker tror jeg har en. Det hadde kanskje falt i smak :)

''LipSmacker''

Hva er det og hvor får man tak i det? Tror ikke jenta mi setter pris på hverken Pet Shop eller Lego lenger, men har likevel stooore forventninger til adventstida :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''LipSmacker''

Hva er det og hvor får man tak i det? Tror ikke jenta mi setter pris på hverken Pet Shop eller Lego lenger, men har likevel stooore forventninger til adventstida :-p

Det er noe lebepomade-greier. Så det i fjor i alle fall. Jentene mine ville gjerne ha, men mor sa nei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe lebepomade-greier. Så det i fjor i alle fall. Jentene mine ville gjerne ha, men mor sa nei... ;)

OK. 24 leppepomader og lig-glossvarianter - kjenner jeg er skeptisk... Skjønner at du sa nei i fjor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. 24 leppepomader og lig-glossvarianter - kjenner jeg er skeptisk... Skjønner at du sa nei i fjor ;-)

He, he - kan godt hende det var andre ting der også, men kalenderen var dyr og jeg foretrekker å lage egen gavekalender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...