Gå til innhold

Ville dere sendt ungen i bhg?


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola

Sorry, nok et innlegg om svineflu :-)

Sønnen min har vært pjusk noen dager nå, han begynte å bli litt slapp på torsdag, fredag klaget han over vondt i magen og var slapp, så han fikk bli hjemme. Men vi var en tur i byen uten problemer, og han fikk ikke feber før i 18-19-tida fredag kveld.

Svineflu setter vanligvis akutt inn med høy feber, han har hatt maks 39,4 målt i munnen, ellers har det ligget på 38,5 - 38,8. Han har ikke klaget over hodepine, vondt i kroppen e.l., men vært litt forkjølet.

I dag er han feberfri, men hjemme. Holder han hjemme i morgen også, men ville dere sendt ham i bhg på torsdag dersom formen ikke blir verre igjen?

Hjemme f.o.m fredag t.o.m onsdag er vel greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke ut som svineinfluensaen, så jeg hadde sendt ham i barnehagen etter en feberfri dag hjemme - så sant formen ellers er grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innspill

Min sønn ble gradvis syk over en dag. Aldri mer enn 39 i feber, og feberfri etter ett døgn. Bittelitt hoste, litt vondt i magen og hodet. Han hadde svineinfluensa gitt. Så jeg tror mange har det veldig lett, og så tror man at man ikke har det pga det sterke fokuset på de som blir veldig syke. På skolen hadde mange barn vært borte to tre dager i strekk, og vår lege mener at mange av disse sannsynligvis har hatt lett svineinfluensa. Halve klassen var borte en av dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Min sønn ble gradvis syk over en dag. Aldri mer enn 39 i feber, og feberfri etter ett døgn. Bittelitt hoste, litt vondt i magen og hodet. Han hadde svineinfluensa gitt. Så jeg tror mange har det veldig lett, og så tror man at man ikke har det pga det sterke fokuset på de som blir veldig syke. På skolen hadde mange barn vært borte to tre dager i strekk, og vår lege mener at mange av disse sannsynligvis har hatt lett svineinfluensa. Halve klassen var borte en av dagene...

han fikk det påvist? Er så rart at det overalt står at man blir akutt syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svineflu

Du fikk påvist svineflu?

Nei, men i følge avisene er det svineflu som går nå, ikke vanlig influensa. Jeg hadde alle symptomer. Min mann også men han fikk det mildere. Det kan derfor godt være det ditt barn har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Nei, men i følge avisene er det svineflu som går nå, ikke vanlig influensa. Jeg hadde alle symptomer. Min mann også men han fikk det mildere. Det kan derfor godt være det ditt barn har også.

Men man kan fremdeles få feber uten at det er svinflu. :-) Han var forkjølet i over en uke før han ble slapp, og har ikke klaget over vondt i kroppen eller i hodet. Jeg har spurt og klemt forsiktig på armer, bein og ledd, uten reaksjon. Synd vi aldri får vite svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...