Gå til innhold

Ang vaksinering atter en gang


Gjest lurer jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på

Meninga var at jeg skulle avgårde og vaksinere barnet mitt i morgen - han har astma.

Men så våknet han syk i går morges. Vet jo at de ikke skal vaksineres om de er syke eller har feber. Han har også hatt feber i dag.

Hvis han skulle være fri for feber i morgen, kan han da vaksineres? Eller må vi vente til han har vært feberfri minst et døgn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han er feberfri i morgen, ville jeg ha møtt frem til avtalt vaksinering, men sagt fra om at han hadde feber i går. Da kan helsesøster (eller hvem det nå er) vurdere om han kan få den eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på

Hvis han er feberfri i morgen, ville jeg ha møtt frem til avtalt vaksinering, men sagt fra om at han hadde feber i går. Da kan helsesøster (eller hvem det nå er) vurdere om han kan få den eller ikke.

Takk for svar.

Blir nok den måten jeg får gjøre det på.

Han har 37,8 nå - er vel ikke feber før det er 38?? Og febernedsettende har han ikke fått siden 12-tida. Ser også at formen hans har vært stigende utover ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...