Gjest londonfareren 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva heter klesstørrelsene i England, og hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122 og 140? dersom noen har tips til ting å se, shoppe, gjøre vil jeg gjerne ha det også jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror de bruker samme system som oss. De gjorde ihvertfall det da jeg kjøpte babyklær i London for snart 11 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA 4 655 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 For barneklær i England brukes stort sett alder som størrelse. Så altså enda enklere enn her. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Klesstørrelser for barn er typisk etter alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnica 29 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 For barneklær i England brukes stort sett alder som størrelse. Så altså enda enklere enn her. ;-) Åå! så flott :-) Da kan vel selv jeg finne ut av det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ''hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122'' I _ditt_ tilfelle? ;-) Du får Lillemus til å fremstå som en gigant! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ''hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122'' I _ditt_ tilfelle? ;-) Du får Lillemus til å fremstå som en gigant! ;-) *Knegg* Jeg går jo rett inn i str. 164 om buksene ikke er for trange over hoftene! ;o) 152 kan også gå an om ikke fasongen er helt beinrangel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 064 4 367 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vedr. tips om hva man bør se / gjøre - skal du ha med deg de to på 122 og 140? I så fall kan jeg komme tilbake med noen barnevennlige forslag. Skal du dra alene, kommer det jo veldig an på hva du er interessert i. London har enormt mye å by på både når det gjelder kultur, museer og kjente steder / bygninger. Her er en side med bra søkemuligheter: http://www.londontown.com/ Men det er også lett å finne sider på norsk med massevis av tips. Bare søk på f.eks. "London turist severdigheter". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.