Gå til innhold

Klesstørrelser i England


Gjest londonfareren

Anbefalte innlegg

Gjest londonfareren

Hva heter klesstørrelsene i England, og hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122 og 140?

dersom noen har tips til ting å se, shoppe, gjøre vil jeg gjerne ha det også jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For barneklær i England brukes stort sett alder som størrelse. Så altså enda enklere enn her. ;-)

Åå! så flott :-) Da kan vel selv jeg finne ut av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122''

I _ditt_ tilfelle? ;-) Du får Lillemus til å fremstå som en gigant! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''hvordan kan jeg finne ut hva som tilsvarer, i mitt itlfelle- str 122''

I _ditt_ tilfelle? ;-) Du får Lillemus til å fremstå som en gigant! ;-)

*Knegg* Jeg går jo rett inn i str. 164 om buksene ikke er for trange over hoftene! ;o) 152 kan også gå an om ikke fasongen er helt beinrangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. tips om hva man bør se / gjøre - skal du ha med deg de to på 122 og 140? I så fall kan jeg komme tilbake med noen barnevennlige forslag.

Skal du dra alene, kommer det jo veldig an på hva du er interessert i. London har enormt mye å by på både når det gjelder kultur, museer og kjente steder / bygninger. Her er en side med bra søkemuligheter:

http://www.londontown.com/

Men det er også lett å finne sider på norsk med massevis av tips. Bare søk på f.eks. "London turist severdigheter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...