Gå til innhold

Ingen ammespørsmål på 8 mnd!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gikk tilfeldigvis inn på ammeforum - og siste innlegg her er fra mars!

Går ammingen greit for dere som ammer, eller er det færre som ammer - eller får dere som har spørsmål eller trøbbel med ammingen svar andre steder?

Selvsagt går det an å spørre andre steder - men det var litt rart at det var såpass dødt her, synes jeg.

Nå er det snart 4 år siden jeg sluttet å amme for siste gang... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok de er andre steder. Graviditetsforum er heller ikke det samme etter at barnimagen kom igang.

Jeg har ikke vært på Barnimagen - sikkert fordi det er 6 år siden jeg hadde barn i magen :-)

Håper virkelig de gravide og ammende har steder å være - jeg fikk masse gode råd og støtte her under mine svangerskap og amminger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på Barnimagen - sikkert fordi det er 6 år siden jeg hadde barn i magen :-)

Håper virkelig de gravide og ammende har steder å være - jeg fikk masse gode råd og støtte her under mine svangerskap og amminger!

Jeg var litt innom barnimagen da jeg skulle ha sist, men trivdes ikke der.... Synes DOL har en bedre "logistikk" - enklere å finne svar til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...