Gå til innhold

Bursdagsfeiring - 13 år


annegunn

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hva 13-åringer ville synes var morsomt?

Vi er tomme for ideer, kino, peppes, lekeland og bowling er forkastet. Hjemmefeiring frister ikke ifølge bursdagsbarnet, ihvertfall ikke med de temaene vi har foreslått. Det er både gutter og jenter (flest jenter), både etnisk norske og ikke-etnisk norske eller hva nå det PK uttrykket er...

Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man fyller 13 år er man stor nok til å fortelle hvordan man vil ha bursdagsfeiring ..... ikke bare hvordan man IKKE vil ha den

...... tenker nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man fyller 13 år er man stor nok til å fortelle hvordan man vil ha bursdagsfeiring ..... ikke bare hvordan man IKKE vil ha den

...... tenker nå jeg

Hovedpersonen vet heller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Hovedpersonen vet heller ikke....

kanskje like greit å droppe hele greia? og heller ha en liten privat feiring med et par gode venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Kristine

Hos oss så har alltid bursdagsbarna fått fortelle selv hva de har ønsket ut av dagen. Og det har vært bursdager med alle av samme kjønn i klassen til små grupper av begge kjønn.

Eneste har vært at de som 10 åringer får muligheter til hele klassen for siste gang. Da er de nemmelig så store at de gjerne ønsker bursdagene utenfor hjemmet og da blir det jo også en god del dyrere.

Her har de vært på badeland. På bowling. Delt bowling/laserworld. De har vært på pizzeria og spist pizza og så sittet på rommet og hatt filmkveld med godter etterpå. De har vært hjemme og hatt diskotek. osv.

Har bursdagsbarn selv i morgen og han vil ikke feire med venner. (har begynt på vgs.og har ikke helt funnet gjengen sin ennå) Så han ønsker et lite slag minigolf med familien, og å spise på en restaurant han elsker maten på. Og dette gjør vi selvsakt for ham på dagen :)

Så noe av det ovenfor ville jeg anbefale, men aller mest ville jeg anbefalt at bursdagsbarnet selv er med på å si hva han/hun ønsker og ikke. Planlegge dagen og glede seg til den, det er moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

snart 12-åringen skal ha disko-fest. Vi er så heldige å ha en kjellestue, så der rigger vi opp med kule lys, og lydanlegg og en snack-bar i ene hjørnet. Et par dager senere skal hun ha pysjamasparty for de fem nærmeste vennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun 13 år allerede!!!! Hmmm - ja hun er vel det idet min blir 10 år i disse dager! - Wow tida går fort!

Hehe, ja, den eneste grunnen til at jeg husker hvor gammel frøkna di er, er at min er temmelig nøyaktig tre år eldre :-) Og vokser som et uvær, på tide å rydde skapet igjen.... Hvilken str bruker din frøknen nå?

Jeg skulle bare ønske hun hadde egne ønsker for feiringen, det har blitt litt for mye føringer denne gangen med hvem hun vil invitere. Hverken hun eller vi klarer å finne på noe alle ville like, og alle ville få lov til å være med på. Ikke enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, den eneste grunnen til at jeg husker hvor gammel frøkna di er, er at min er temmelig nøyaktig tre år eldre :-) Og vokser som et uvær, på tide å rydde skapet igjen.... Hvilken str bruker din frøknen nå?

Jeg skulle bare ønske hun hadde egne ønsker for feiringen, det har blitt litt for mye føringer denne gangen med hvem hun vil invitere. Hverken hun eller vi klarer å finne på noe alle ville like, og alle ville få lov til å være med på. Ikke enkelt...

Hos oss blir det en liten venninne/familie-bursdag. Da inviterer hun 6 nære venninner som ikke går i klassen - den har hun hjemme, med pinjata, kaker m.m. Siden hun blir 10 år har jeg sagt at hun skal få en STOR bursdag dersom hun vil, og hun vil da ha Peppes bursdag med 20 klassekamerater.

Hun bruker alt fra 10 - 13 år - alt etter hvilke klesklagg. Buksene er vel stort sett str 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Jeg er enig med Noraførr. Fortell henne at siden alle dine forslag blir forkastet, får hun selv fortelle hva hun vil. Greier hun ikke det blir det ikke noe selskap.

*brutal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...