Gå til innhold

bursdagklær 12 år


Gjest majas mamma

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma

I går var jeg og vesla på shopping, for hun ville ha ny kjole til bursdagen sin. Gå på shopping med den jenta er helt håpløst for vi er ikke helt enig om hva som passer til en tolvåring, helt uten former. Hun vil gjerne ha utringede topper og kjoler på kule ungdomsavdelinger, men mangler en del fordeler foran. Så det går som regel veldig dårlig. Så vil hun ha sko, men skyhøye hæler, noe som er VELDIG vanskelig å finne i str 35. Men i går, etter tre timer i byen fant vi endelig en kjole som vi begge likte. Knallrosa og stroppeløs str 34. etter på var det to timers skojakt før vi endte opp med et par sko med hæler, litt lavere enn dattera ønsket, og litt høyere enn hva jeg ønsket, i str 36. Med et par såler inni og stropp rundt ankelen sitter de på. Så nå er det vel ikke ny shoppingrunde før til 17 mai, for hun har bestemt at i år vil hun IKKE bruke den teite bunaden etter tante, og kusine. Akk ja. Husker det var en gang frøkna tok på sdeg det jeg tok frem uten protester, men den tiden er forbi ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min snart 9 åring har også begynt.....jeg er streng og vil ikke hun skal se ut som en Barbiegirl:)

Hun protesterer på tøy jeg vil hun skal ha og ull under er teit, vil helst gå uten boblejakke men med tynn skinnjakke, boots og gjerne uten lue på skolen...vi har mange konflikter om dette og jeg orker ikke tenke på hvordan det blir når hun blir 12 år....

Jeg er ikke så opptatt av at tøy matcher eller hvordan hun ser ut utover at hun skal ha ull når det er kaldt, selvfølgelig bobletøy og lue ute og varme sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...