Gå til innhold

Nintendo DS spill - noen gode tips?


pastell

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe Nintendo DS til 6-åringen. Noen som har noen gode forslag til hvilket spill vi kan kjøpe til. Det er jo masse å velge i, men jeg regner med det er mye dårlig også. Alle forslag mottas med takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Det er visst forskjell på DS og DS lite. Det er altså DS lite jeg mente.

Super Mario funker på alle som Mariaflyfly skrev :)

Men har du gutt eller jente?

Datteren min liker hestespillene godt, der hun kan stelle og trene hester. Og dyrespill der hun kan passe på, dressere, mate osv forskjellige dyr.

Ellers er Prinsesse Peach populært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mario funker på alle som Mariaflyfly skrev :)

Men har du gutt eller jente?

Datteren min liker hestespillene godt, der hun kan stelle og trene hester. Og dyrespill der hun kan passe på, dressere, mate osv forskjellige dyr.

Ellers er Prinsesse Peach populært...

Jeg har jente, så mulig et hestespill kan passe.

Prinsesse Peach har jeg ikke sett noen steder. Er det samme Peach som er i Super Mario-spillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst forskjell på DS og DS lite. Det er altså DS lite jeg mente.

DS er ikke å få kjøpt lengre.

DS Lite og DSi (nyeste) er på markedet nå. Vi har en av hver. Neste som kjøpes blir nok også DSi. Kjøp med en forsikring til 399,- for 3 år. Har benyttet oss av denne flere ganger ved uhell. Det er fort gjort at den går i gulvet etc.

Du kan kjøpe den med forsikring bl.a. på nett og i butikk, da ved de store kjedene, som Elkjøp og Lefdal. Du får ikke kjøpt denne forikringen i f.eks lekebutikker og på Obs.

Spill: Mario Kart, Super Mario Bros, Princess Peach er bra. Muligens også Nintendogs, men det har vi ikke her ennå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess Peach!!!! Kjempekuult spill.

SuperMario er også veldig bra.

Princess Peach, hvor får jeg tak i det? Fant det ikke på Elkjøp, Expert eller Lefdal sine sider (kanskje jeg må se en gang til?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess Peach, hvor får jeg tak i det? Fant det ikke på Elkjøp, Expert eller Lefdal sine sider (kanskje jeg må se en gang til?)

www.play.com har kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess Peach!!!! Kjempekuult spill.

SuperMario er også veldig bra.

Fant den på Elkjøp sine sider (det lønner seg å se litt mer nøye). Takk for tipset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.play.com har kanskje.

Fant den nettopp på Elkjøp sine sider. Så nå står den på listen også. Så får jeg studere de litt mer i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant den nettopp på Elkjøp sine sider. Så nå står den på listen også. Så får jeg studere de litt mer i butikken.

Det er helt andre muligheter med DSi enn med Lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Kom ett nytt Super Mario nylig. Det heter Super Mario, Bowser, The inside story. Kjøpte det i bursdagspresang til dattera 12 år den 12 nov. og hun er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomste vår fikk DS til jul i fjor - og hun fikk Horzes, et hestespill som var kjempegøy (også for mammaen). Hun fikk også et dagbokspill, det var ikke noe særlig. Til bursdagen fikk hun Hannah Montana, det dyntes jeg var et dårlig spill :-(

Horzes kan vi anbefale altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess Peach, hvor får jeg tak i det? Fant det ikke på Elkjøp, Expert eller Lefdal sine sider (kanskje jeg må se en gang til?)

Hmmm, husker ikke hvor vi kjøpte vårt. Det begynner også å bli noen år siden.

Kanskje de har på CDON.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster på 8 år har et spill som heter "Play Ground". Det er riktignok på engelsk, men det er lett å finne ut av - og det er mange artige øvelser der. Selv ble jeg hekta i jula i fjor - og satt og spilte DS på kveldene ;D

Noterer med Princess Peach ..... for lillesøster på 6 år får DS i julegave hos oss i år :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...