Gå til innhold

Hvilke nettbutikker kjøper dere julegaver fra?


Kelia

Anbefalte innlegg

Er i gang med gavekjøpene, håper å få bestilt så mye som mulig på nett, her er de butikkene jeg kommer på så langt:

bokkilden

bokklubben

sprell

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte faktisk den første julegaven i går kveld på nett, og det var fra www.CDON.no.

Er det noe jeg avskyr, så er det fullstappede kjøpesentere med stressede, oppkavede folk, grinete unger, laaange køer ved kassene og overfyllte parkeringshus....

Den som greier å få "julestemning" av noe sånt, begriper jeg meg ikke på :P Jeg blir svett bare ved tanken.

Jeg kommer til å bestille så mange av julegavene som mulig på internett, det er helt sikkert! Noe så deilig og lettvindt, helt fritt for stress og mas.

Og lurer noen på hva de skal gi, kan man jo besøke nettbutikken til "stedet for alle mulige slags dingser" og få litt inspirasjon der :

www.clasohlson.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte faktisk den første julegaven i går kveld på nett, og det var fra www.CDON.no.

Er det noe jeg avskyr, så er det fullstappede kjøpesentere med stressede, oppkavede folk, grinete unger, laaange køer ved kassene og overfyllte parkeringshus....

Den som greier å få "julestemning" av noe sånt, begriper jeg meg ikke på :P Jeg blir svett bare ved tanken.

Jeg kommer til å bestille så mange av julegavene som mulig på internett, det er helt sikkert! Noe så deilig og lettvindt, helt fritt for stress og mas.

Og lurer noen på hva de skal gi, kan man jo besøke nettbutikken til "stedet for alle mulige slags dingser" og få litt inspirasjon der :

www.clasohlson.no

''Er det noe jeg avskyr, så er det fullstappede kjøpesentere med stressede, oppkavede folk, grinete unger, laaange køer ved kassene og overfyllte parkeringshus.... Den som greier å få "julestemning" av noe sånt, begriper jeg meg ikke på :P Jeg blir svett bare ved tanken.''

Derfor gjør jeg unna en del gaver ganske tidlig på høsten. Om jeg MÅ innom et stort kjøpesenter for å få tak i noe spesielt drar jeg til de åpner om morgenen, da er det vanligvis ganske rolig. :o) Annen julehandel tar jeg utenfor byen der forholdene er mindre og det ikke er så mye kø og stress. Praktfullt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...