Gå til innhold

Mobil til 10-åring


puttelulle

Anbefalte innlegg

Han har hatt SE-telefon før, og er kjent med menyene på disse. Han ønsker en telefon med god lyd, og trenger ikke spesielt godt kamera, 1,2 mp er nok for ham. Han har eget kamera, som er dritbra!!!

Har leita og leita, men finner liksom ikke fram i jungelen... Kan noen hjelpe?Det må ikke være SE, kan være andre merker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jentungen på 10 og jeg har en Nokia XpressMusic. 2mpx kamera. Lyden er faktisk ganske bra synes jeg. Så snuppa bruker den mye for å høre på musikk.

Vi betalte 1000 på CDON.com for telefonene. (Uten ab.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jentungen på 10 og jeg har en Nokia XpressMusic. 2mpx kamera. Lyden er faktisk ganske bra synes jeg. Så snuppa bruker den mye for å høre på musikk.

Vi betalte 1000 på CDON.com for telefonene. (Uten ab.)

Tusen takk!!! Det ser ut for at det er nettopp denne telefonen det blir på 10-åringen her og...:-)) Men visste ikke at cdon har telefoner også.. Løper inn dit for å sjekke/kjøpe nå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! Det ser ut for at det er nettopp denne telefonen det blir på 10-åringen her og...:-)) Men visste ikke at cdon har telefoner også.. Løper inn dit for å sjekke/kjøpe nå! :-)

De har mye rart. Fant disse telefonene billigst der. Så bruker jeg OneCall sitt ab. Da kan vi ringe 120 minutter og sende 90 meldinger gratis (kun oppstartsavgift)

Men da må jo barnet kunne håndtere at det ikke er begrensninger på mobilen. Det har gått greit her. Ho har misset et par ganger på at ho har bestilt div., men det har ikke blitt dyrt, og så er jeg streng slik at det ikke skjer igjen.

Nå har vi begge tlf. regninger på 30-50 pr. 2 mnd.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye rart. Fant disse telefonene billigst der. Så bruker jeg OneCall sitt ab. Da kan vi ringe 120 minutter og sende 90 meldinger gratis (kun oppstartsavgift)

Men da må jo barnet kunne håndtere at det ikke er begrensninger på mobilen. Det har gått greit her. Ho har misset et par ganger på at ho har bestilt div., men det har ikke blitt dyrt, og så er jeg streng slik at det ikke skjer igjen.

Nå har vi begge tlf. regninger på 30-50 pr. 2 mnd.:-)

Vi har også onecall-abonnement. Strålende fornøyd med det, ja!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...