Gå til innhold

Tips til ferdiglaget/ferdigsydd julekalender?


simane

Anbefalte innlegg

Jeg har en julekalender fra jeg var liten som moren min lagde. Nå som jeg har to barn og vesla ikke kan få småting er den litt liten, dvs ringene er små og sitter tett.

Jeg er ikke flink til håndarbeid. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt fine, ferdiglagede julekalendere? Gjerne på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt julekalender på kid, du ser den på side 12 i julekatalogen. http://www.kid.no/kampanje/julekatalog

Det er ikke stor plass mellom nr. men jeg tenkte å bruke klyper å feste gavene i (båndet). Blir ikke store gavene, og de vil henge i litt forskjllige høyde. Skal ha noen lapper innimellom også, med pepperkakebaking, kino, tur i svømmehallen, teater osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ho mor i huset

Jeg har kjøpt julekalender på kid, du ser den på side 12 i julekatalogen. http://www.kid.no/kampanje/julekatalog

Det er ikke stor plass mellom nr. men jeg tenkte å bruke klyper å feste gavene i (båndet). Blir ikke store gavene, og de vil henge i litt forskjllige høyde. Skal ha noen lapper innimellom også, med pepperkakebaking, kino, tur i svømmehallen, teater osv.

Jeg syntes Nille sine kalenderposer var fine. Vi hengte opp en snor/tau på to spiker. Pyntet med sløyfer i hver ende. så henges alle 24 kalenderposene opp med binders bak, eller klesklyper. så de nye posene deres hadde med søte klesklyper i tre.

Når jula kommer henger vi opp alle julekort på samme snor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...