Gå til innhold

Vintersko til femteklassing


Gjest Mamma mia mia

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma mia mia

Er de for store til Cherroks?

Vet dere om noen gode tilbud på andre vanntette sko?

Må ihvertfall ha str 37-38 så mulig det er i voksenavdelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør ungen. :o) Jeg trodde kanskje 9-åringen syntes cherrox var barnslig, men neida, det ville hun ha. Men gudbedre så mange stygge, klumpete cherrox med fryktelige farger det er i år! Heldigvis har Skoringen noen som gikk gjennom nåløyet her. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ungen. :o) Jeg trodde kanskje 9-åringen syntes cherrox var barnslig, men neida, det ville hun ha. Men gudbedre så mange stygge, klumpete cherrox med fryktelige farger det er i år! Heldigvis har Skoringen noen som gikk gjennom nåløyet her. :o)

Femteklassingen min ville også ha cherrox i år . Vi kjøpte på obs , tror dem går opp til str.38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger ikke være for store til cherrox. Da den første snøen kom her, viste det seg at fjorårets Kamik-støvler ikke lenger var vanntette, så jeg løp ut og kjøpte Skofus-cherrox til 200 kr til 6.klassingen. Det viste seg at det var flere i hans klasse som hadde samme type støvler.

Foreløpig tror jeg vi går for disse cherroxene i vått vær og Kamik-støvlene når det blir tørr snø. Samme opplegg til 9-åringen.

Ellers ville jeg spurt barnet. Han som gikk i 5. klasse her i fjor var veldig klar på at han ville ha svarte Kamik-støvler som resten av guttegjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma mia mia

De trenger ikke være for store til cherrox. Da den første snøen kom her, viste det seg at fjorårets Kamik-støvler ikke lenger var vanntette, så jeg løp ut og kjøpte Skofus-cherrox til 200 kr til 6.klassingen. Det viste seg at det var flere i hans klasse som hadde samme type støvler.

Foreløpig tror jeg vi går for disse cherroxene i vått vær og Kamik-støvlene når det blir tørr snø. Samme opplegg til 9-åringen.

Ellers ville jeg spurt barnet. Han som gikk i 5. klasse her i fjor var veldig klar på at han ville ha svarte Kamik-støvler som resten av guttegjengen.

Hvor kjøper du Kamik støvel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du Kamik støvel?

Du får kjøpt dem i sportsbutikker. Jeg kjøpte vel på xxl i fjor. Noen butikker har Sorel, vi har hatt begge typer og har vært like fornøyd med begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min femteklassing sa klart fra i høst at han er for stor (evt. for kul og for tøff) til Cherrox eller høye vinterstøvler.

Jeg var ikke helt enig, så vi endte med et kompromiss. Han har fått lave Puma-sko med goretex:

http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=970813

Men når det blir ordentlig slaps / snø, skal han bruke noe høyere.

Foreløpig gjenstår det å se om jeg får ham til å holde avtalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min femteklassing sa klart fra i høst at han er for stor (evt. for kul og for tøff) til Cherrox eller høye vinterstøvler.

Jeg var ikke helt enig, så vi endte med et kompromiss. Han har fått lave Puma-sko med goretex:

http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=970813

Men når det blir ordentlig slaps / snø, skal han bruke noe høyere.

Foreløpig gjenstår det å se om jeg får ham til å holde avtalen...

Ja, må si jeg har stusset over at ungdomsskoleguttene de senere årene stort sett bruker joggesko hele vinteren. Det må jo både være kaldt og upraktisk på skikkelig vinterføre! Men det er jo moten som dikterer.. *s*.

Mine er (heldigvis) så små at utseende på fottøyet har lite å si, selv om de bestandig synes det er kult med noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i allefall her hos oss. Junior nektet plent i fjor da han gikk i 5. Vi endte opp med Dock boots som faktisk var et veldig godt alternativ.

I år er det halvhøye vinterjoggesko fra addidas som gjelder, de er i gore tex og er vanntette og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...