Gå til innhold

Barneromsmøbler


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til fine stoler til barnerommet?

Tenker meg da noen lave stoler som passer ved et lavt lekebord. Gjerne fargerike og/eller morsomme, av god kvalitet.

Kom over noen flotte som dessverre viste seg ikke lenger å være i produksjon, og kikker etter alternativer.

Er til helt små barn (julegaver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt mammut stoler i knæsje farger fra Ikea til barna i seks år nå. De er holdbare, har blitt hoppet på, tegnet på og enkelte ganger blitt slengt rundt og de er fortsatt like hele. Fine og morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link:

Mammut i ny, penere grønnfarge, og røde trestoler. Her er noen nyheter fra Ikea:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/childrens_ikea/news

Kjenner godt til disse fra Ikea, men skulle gjerne ha noe litt annet og ikke fullt så vanlig i julegave til mine kjære nieser og nevøer :).

Men uansett - takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mammut stoler i knæsje farger fra Ikea til barna i seks år nå. De er holdbare, har blitt hoppet på, tegnet på og enkelte ganger blitt slengt rundt og de er fortsatt like hele. Fine og morsomme.

Hmm... jasså?

Hadde altså litt lyst til å finne på noe annet enn Ikea denne gangen, men om de viser seg å være de beste... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Bohus, Skeidar ol. har de kanskje lave trebord og stoler til barn. Mener jeg har sett det her?

Vi har i alle fall et sett som vi kjøpte for ca 10 år siden på et slikt sted og de er jammen meg like hele ennå! Velbrukt til tre barn og stolene brukes overalt i huset. Passer til salongbordet også, veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...