Gå til innhold

Blir litt smårar

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som har råd?

Slutt med eksen for fem år siden, ikke så godt forhold m min nye samboer for tiden.

Sliter både m samlivet og for ikke å snakke om mine/dine barn.

Innimellom snakker jeg faktisk bedre med min eks enn jeg gjør m min nåværende samboer. D kan jo være for at vi kun diskuterer barna positivt jeg og min eks.

Jeg og min eks hadde et v-e-l-d-i-g turbulent brudd så det gjør veldig godt at vi i d minste kan snakke om våre felles barn.

Min nåværenede samboer og meg har et ganske så opp og ned forhold til mine-dine barn. Ikke enkelt nei.

Det som e så bra med min eks etter at forholdet vårt ble bedre e at vi kan kose oss over d barna våre oppnår, det e jo så godt. Noe jeg og min nåværende sambo ikke kan. :o(

Jeg vil jo ikke tilbake men har lyst å si til han at det e veldig godt å føle at vi igjen kan dele foreldrerollen på den måten at vi snakker om barna. Diskutere barnas fremgang osv.

Blir det dumt å gjøre det når vi nettopp har kommet oss av krigsstien?

Altså det føles vanskelig for meg å si det til han hvor mye jeg setter pris på det av samarbeidet som fungerer.

Ps. Må sies at det har vært veldig mye å edder å galle å tøft så vanskelig å sku snu om å si noe hyggelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/338901-blir-litt-sm%C3%A5rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke bruke så voldsomme ord og fraser.

Takk for at du ...

Fint vi fikk ordnet opp i dette.

Takk for tipset.

Det var en god idé.

Vi har noen fantastiske unger.

Barna har jamme vært flinke å velge foreldre.

Etc...

Mange setter ofte mer pris på en verdsettelse av en konkret handling, enn de svulstige definisjonenen.

-----

Et lite tips.

De problemene du har i det nåværende forholdet som du også hadde med eksen, har sannsynligvis mye med deg å gjøre...

;-)

mvh

• 2 uker senere...
Gjest Noen som har råd?

Du trenger ikke bruke så voldsomme ord og fraser.

Takk for at du ...

Fint vi fikk ordnet opp i dette.

Takk for tipset.

Det var en god idé.

Vi har noen fantastiske unger.

Barna har jamme vært flinke å velge foreldre.

Etc...

Mange setter ofte mer pris på en verdsettelse av en konkret handling, enn de svulstige definisjonenen.

-----

Et lite tips.

De problemene du har i det nåværende forholdet som du også hadde med eksen, har sannsynligvis mye med deg å gjøre...

;-)

mvh

Tusen takk for svar .:o).

Det får meg til å ha litt innblikk i meg selv å klare å gi positive tilbakemeldinger til min eks.

Tusen takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...