waxo Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har akkurat sittet sammen med mannen og pakket 72 små gaver til våre 3 håpefulle :-) Da viser det seg at selve kalenderen er vekk!!!!!!!! Den har fast plass i skapet i stua, men nå har den tydeligvis skiftet plass... Jaja, får tru jeg finner den før tirsdag, eller får jeg kjøre alternativt med treklyper :-) Funker det også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har du kikket i samlingen med julepynt? Jeg har adventspynten samlet i ei eske for seg selv jeg, men det har hendt at noe har kommet sammen med julepynten vi vanligvis venter med fram til nærmere jul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vår hadde havnet i kassen med juletrepynt, ganske godt gjort ettersom vi ikke har hatt juletre her i leiligheten på flere år og kalenderen er oppe hvert år. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Evt. kan du kjøpe en nisse e.l. til å henge på veggen. Fest en tråd i denne, og så har du en koselig ny kalender for i år. Så får vi håpe at "den gamle" dukker opp etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Den har sikkert havnet sammen med julepynten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 *haha* Det er jo litt komisk ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har funnet frem kalenderne - skal vi bytte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har funnet frem kalenderne - skal vi bytte? Hahaha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 *haha* Det er jo litt komisk ;-) Ja, igrunn :-) Nå har jeg tenkt og tenkt siden i går, men kan ikke komme på hvor den er lagt...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Den har sikkert havnet sammen med julepynten! Har tittet gjennom julepynten på loftet, men fant den ikke der. Får starte stor etterforskning i helga, så dukker den nok opp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Evt. kan du kjøpe en nisse e.l. til å henge på veggen. Fest en tråd i denne, og så har du en koselig ny kalender for i år. Så får vi håpe at "den gamle" dukker opp etter hvert. Ja, får nok finne på noe lurt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Vår hadde havnet i kassen med juletrepynt, ganske godt gjort ettersom vi ikke har hatt juletre her i leiligheten på flere år og kalenderen er oppe hvert år. ) Det er det som er litt skummelt, den kan være hvor som helst :-) Og stedet jeg la den da jeg pakket ned i januar, var nok et sted jeg anså som meget lurt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Har du kikket i samlingen med julepynt? Jeg har adventspynten samlet i ei eske for seg selv jeg, men det har hendt at noe har kommet sammen med julepynten vi vanligvis venter med fram til nærmere jul Har tittet gjennom der ja... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hahaha :-) Med det samme - du vet ikke hvor det fargede glanspapiret har gjort seg av? Barna var superivrige på å klippe julelenker da de kom hjem, og jeg løp for å finne det frem, men *poff* borte. Ikke blant julepynten heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Med det samme - du vet ikke hvor det fargede glanspapiret har gjort seg av? Barna var superivrige på å klippe julelenker da de kom hjem, og jeg løp for å finne det frem, men *poff* borte. Ikke blant julepynten heller. Har nok noen husnisser :-) Hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har du funnet den? :-) Vår lå på sitt faste sted sammen med juledukene, i en skuff som aldri åpnes resten av året....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har du funnet den? :-) Vår lå på sitt faste sted sammen med juledukene, i en skuff som aldri åpnes resten av året....:-) Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-) Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-) Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-) Da var det husnissene som hadde lånt dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-) Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-) *S* Velkjent problem at man overser ting i første runde.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 *S* Velkjent problem at man overser ting i første runde.... Og andre, og tredje......hihi, godt jeg fant den på fjerde da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.