Gå til innhold

Gavekalenderproblemer


waxo

Anbefalte innlegg

Har akkurat sittet sammen med mannen og pakket 72 små gaver til våre 3 håpefulle :-)

Da viser det seg at selve kalenderen er vekk!!!!!!!!

Den har fast plass i skapet i stua, men nå har den tydeligvis skiftet plass...

Jaja, får tru jeg finner den før tirsdag, eller får jeg kjøre alternativt med treklyper :-) Funker det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kikket i samlingen med julepynt?

Jeg har adventspynten samlet i ei eske for seg selv jeg, men det har hendt at noe har kommet sammen med julepynten vi vanligvis venter med fram til nærmere jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hadde havnet i kassen med juletrepynt, ganske godt gjort ettersom vi ikke har hatt juletre her i leiligheten på flere år og kalenderen er oppe hvert år. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. kan du kjøpe en nisse e.l. til å henge på veggen. Fest en tråd i denne, og så har du en koselig ny kalender for i år. Så får vi håpe at "den gamle" dukker opp etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har sikkert havnet sammen med julepynten!

Har tittet gjennom julepynten på loftet, men fant den ikke der.

Får starte stor etterforskning i helga, så dukker den nok opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. kan du kjøpe en nisse e.l. til å henge på veggen. Fest en tråd i denne, og så har du en koselig ny kalender for i år. Så får vi håpe at "den gamle" dukker opp etter hvert.

Ja, får nok finne på noe lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hadde havnet i kassen med juletrepynt, ganske godt gjort ettersom vi ikke har hatt juletre her i leiligheten på flere år og kalenderen er oppe hvert år. :o)

Det er det som er litt skummelt, den kan være hvor som helst :-) Og stedet jeg la den da jeg pakket ned i januar, var nok et sted jeg anså som meget lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kikket i samlingen med julepynt?

Jeg har adventspynten samlet i ei eske for seg selv jeg, men det har hendt at noe har kommet sammen med julepynten vi vanligvis venter med fram til nærmere jul

Har tittet gjennom der ja... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha :-)

Med det samme - du vet ikke hvor det fargede glanspapiret har gjort seg av?

Barna var superivrige på å klippe julelenker da de kom hjem, og jeg løp for å finne det frem, men *poff* borte. Ikke blant julepynten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme - du vet ikke hvor det fargede glanspapiret har gjort seg av?

Barna var superivrige på å klippe julelenker da de kom hjem, og jeg løp for å finne det frem, men *poff* borte. Ikke blant julepynten heller.

Har nok noen husnisser :-) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet den? :-)

Vår lå på sitt faste sted sammen med juledukene, i en skuff som aldri åpnes resten av året....:-)

Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-)

Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-)

Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-)

Da var det husnissene som hadde lånt dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant den :-) Vet nesten ikke om jeg vil fortelle hvor den var jeg...... :-)

Den lå der den alltid har gjort. Sammen med juledukene, i en skuff jeg har lett igjennom tre ganger før......... :-)

*S* Velkjent problem at man overser ting i første runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...